Apprenti pisteur
•
4 messages
Communicatie per mail/chat?
Dag allen,
Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is
1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt)
2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met geen medewerkers?)
Alvast bedankt om vooral vraag 2 te beantwoorden!
Groetjes
Thalia

Solution acceptée
Gregory
Super User
•
7.6K messages
Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.
Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000. Ook mogelijk via messenger op facebook
Er is geen mail noch chat
ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019. Ben er nog altijd
Nog vragen ? laat maar los
4
0
Josette
Super User
•
8K messages
@Thalia een goedenavond,
ik zou niet twijfelen.
Wij zijn ook van Telenet al jaren geleden overgegaan naar hier!
Zijn zeer tevreden.
0
YvesVL
Apprenti pisteur
•
4 messages
Hoi Thalia,
Ik ben zelf eind december overgestapt van Telenet naar Orange.
Orange is goedkoper dan Telenet, het internet werkt snel en probleemloos (logisch, loopt via dezelfde Telenet kabel), TV is doenbaar (iets minder mogelijkheden dan Telenet), de mobiele dekking (4G/5G) is veel beter dan Telenet, maar ..... klantendienst van Orange (particulier en zelfstandigen) is een regelrechte ramp. De persoon die je aan de lijn krijgt zal je nooit zelf helpen, zet je altijd voor 5 a 20 minuten in wachtrij (voor contact met backoffice) en dan volgt er nog geen oplossing. Ze zijn niet via mail bereikbaar, zoals bij Telenet, maar via 5000 (of 5432 voor zelfstandigen). De klantendienst van Telenet is technisch veel beter en klantvriendelijker.
Ik overweeg om terug over te stappen naar Telenet, maar geef het nog enkele weken.
2
0