Profil de RobS707

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

(Visual) Voicemail activeren

Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.

Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!

Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)

Met dank . . .

Super User

 • 

8K  messages

@RobS707 goedemorgen,

misschien kan deze tip he verder helpen.

Klik op het blauwe woordje. Succes.

 

Welkom.png

 

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Hallo Josette, bedankt voor het plaatsen van de Tip.

Ik heb de informatie daarin gecontroleerd en/of opnieuw gedaan - nog steeds geen Visual Voicemail (VVM) . . .
Ik vermoed dat een Go-abonnement, omdat het een "cheapy" is, geen VVM ondersteunt.                Kan een Oranje-person dit bevestigen of ontkennen?

Super User

 • 

7.2K  messages


@RobS707  schreef:

Hallo Josette, bedankt voor het plaatsen van de Tip.

Ik heb de informatie daarin gecontroleerd en/of opnieuw gedaan - nog steeds geen Visual Voicemail (VVM) . . .
Ik vermoed dat een Go-abonnement, omdat het een "cheapy" is, geen VVM ondersteunt.                Kan een Oranje-person dit bevestigen of ontkennen?


Die redenering kan ik even niet volgen ... Alle abonnementen bij Orange zijn "GO" abonnementen, van het goedkoopste (Go Light) tot het duurste (Go Exteme)

Trouwens, ikzelf heb een GO Plus, het op één na goedkoopste, en ik heb VVM actief op mijn Samsung S8.

Ik zou in uw plaats toch eens de settings van de IPhone nagaan.

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages


@RobS707  schreef:

Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.

Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!

Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)

Met dank . . .


Onmiddellijk ofwel bellen naar 5000, ofwel via hun facebook pagina hun een bericht sturen. Ik had hetzelfde probleem.

Is uiteindelijk wel opgelost, maar wat een proces dat geweest is...

Goeie raad: moest het na je klacht aan de klantendienst niet zijn opgelost, dan best een klacht formuleren naar de ombudsdienst voor telecommunicatie.

Loading...