Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenZoals al eens eerder vermeld is in een post : Aan iedereen een veilig onderkomen en een goede gezondheid en dat we er zeker door mogen komen in deze tijden maar .... Daarbij wil ik toch ook even alle Orange medewerkers en de moderatoren toch ook even hierbij in het bijzonder vermelden ! Zij zorgen e
Vraag
•
Tribe Lounge
3K
5
0
Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?
Vraag
•
Tribe Lounge
10.4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Ik heb reeds orange thank you ontdekt in de my orange app. Ik heb ondertussen al 2 van de 3 badges en moet er nog maar 1 krijgen om dus een geschenk te krijgen. Ik was alle badges aan het bekijken toen ik zag dat ik nooit de badge heb ontvangen voor de my orange app. Ik heb de my orange app al
Vraag
•
Orange Thank You
4.3K
3
0
Vraag
•
Tribe Lounge
1.2K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Zonet verscheen er op mijn smartphone een scherm waarin stond dat ik geselecteerd was om deel te nemen aan een enquête over Orange terug gelegenheid van een verjaardagsactie. Ik moest 3 vragen beantwoorden en kon uit een lijst van 3 producten (Samsung smartphone , Apple iPhone en smartwatch)
Vraag
•
Tribe Lounge
7.6K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik Ben pas overgeschakeld van Proximus naar Orange. Ik hoop dat ik hier veel kan leren. Alle tips zijn welkom! Groeten Gunther
Vraag
•
Tribe Lounge
2.6K
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties