Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange Badges

Ik kocht overlaatst een gsm via de webshop van orange. Ik had verwacht dat er bij mijn badges de badge "Orange Phone" zou worden geactiveerd, dit is nog niet het geval. Iemand een idee hoelang het duurt voordat deze badge wordt geactiveerd?

Vraag

• 

Orange Thank You

5.4K

2

0

Gratis filmticket

Als je meer dan 3 maanden klant bent bij Orange, krijg je normaal een gratis filmticket. Is dit op heden nog altijd van toepassing?? Want ik ben bijna een jaar klant en heb nog nooit een gratis filmticket gekregen. Wat moet ik eigenlijk hiervoor doen omdat ook te krijgen?

Vraag

• 

Orange Thank You

4.5K

1

0

• 4G/bellen/sms'en

Wij hebben al gans de morgen geen bereik, enkel wifi van orange. Nog mensen dit probleem?

Vraag

• 

Tribe Lounge

5.2K

3

0

• Bestelling online

beste ik wacht al 2 bijna 3 dagen me nieuwe smartphone en nog altijd niks gehad ik heb me nieuwe smartphone online besteld en alles is betaald groetjes

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.4K

2

0

0

• Orange TV

De verbinding tussen Wi-Fi en tv valt soms weg en is moeilijk terug te herstellen. Hierdoor vallen opnames weg wat enorm frustrerend is. Dit is niet de eerste keer. Ik werk al met een Wi-Fi extender die vlak naast de tv zit. Ook dit helpt niet. Oplossingen hiervoor?

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.7K

2

0

• Orange thankyou

Bij mijn profiel staat er nog niet ingeschreven

Vraag

• 

Orange Thank You

2.7K

2

0

0

Orange cloud verdwijnt.

Deze morgen via messenger contact gehad met orange ivm het verdwijnen van de cloud. Ik stuur hier het antwoord voor diegene die nog niet op de hoogte zijn. Groetjes. “De Orange Cloud verdwijnt helaas voor al onze abonnees. Van zodra je hier de definitieve bevestiging van krijgt blijven al je bestand

Vraag

• 

Tribe Lounge

10.7K

3

0

• Géén sms met verificatiecode van Tinder

Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder. Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58). Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt. Een p

Vraag

• 

Tribe Lounge

12.1K

1

0

Toch nog eens een vraag over de badge

Ik heb al heel wat gelezen en opgezocht, maar kan iemand een concreet antwoord geven... Ik ben nu aspirant verkenner. Als ik alle stappen doorloop... gewaardeerde, ervaren, veteraan, leidende... ben ik de volgende rang. Betekent dat dan ook dat ik in de app de badge van genezer bereikt heb? Of begri

Vraag

• 

Tribe Lounge

8.1K

2

0

• verjaardagscadeau

Wat was ik aangenaam verrast dit jaar bij het kiezen van mijn verjaardagscadeau. Ik kon een proefabonnement krijgen voor mijn favoriete naai tijdschrift. Mijn eigen abonnement was net afgelopen en nu heb ik nog twee gratis edities erbij door orange ! Dankjewel hiervoor. Ik vind het heel leuk dat er

Vraag

• 

Orange Thank You

2.7K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...