Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Niet verkregen cadeau

Op 3/3/26 heb ik chocolade besteld bij caffè-tasse een cadeautje voor mijn verjaardag en heb dit tot op heden nog niet ontvangen.

Vraag

• 

Orange Thank You

87

2

0

• Orange Thank You

Is misschien wel 1 van de beste dingen aan orange

Vraag

• 

Orange Thank You

64

2

0

• Orange thank you

Ik heb de laatste 2 keer mijn orange thank you nooit ontvangen ondanks ik mijn nieuw adres had doorgegeven

Vraag

• 

Orange Thank You

40

1

0

• Orange Thank You: hoe haal je er echt alles uit?

Heb je een mobiel abonnement bij Orange? Dan maak je automatisch deel uit van het Orange Thank You-programma Wat kan je krijgen? Met Orange Thank You kan je genieten van: Kortingen (cinema, evenementen, parken…) Cadeaus (data, opties, verrassingen…) Wedstrijden en ervaringen Beloningen via badges Go

Vraag

• 

Orange Thank You

245

0

• Geaccepteerde oplossing

hoe haal je die badge?

hoe haal ik de badge van tribe?

Vraag

• 

Tribe Lounge

46

1

0

• Orange thank you

Ik heb mijn bestelling van masmoi nog altijd niet gehad. Is bijna maand geleden dat ik deze besteld heb.

Vraag

• 

Orange Thank You

103

2

0

• Orange Thank you cadeaus

Ik heb zowel op 5/12 als op 16/02 de Wondr Soft Cotton Handcrème mogen bestellen via Orange Thank you. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ivm met die van 5/12 had ik naar de partner gemaild en zij zagen het als afgeleverd staan maar zouden het nog eens opsturen. Op 16/02 voor mijn verjaardag nogmaal

Vraag

• 

Orange Thank You

39

1

0

• Extra voordelen

Ik heb 2 vragen over de voordelen: - Op mijn factuur staat dat De Morgen digitaal inbegrepen is. Ik vind die knop in de app maar de pagina laadt niet. Dus geen digitale krant. Hoe kan dit opgelost worden? - We hebben een tijdje geleden 2 voordelen proberen verzilveren (oa nav een verjaardag) maar he

Vraag

• 

Orange Thank You

122

4

• Bestelling

Hallo, ik heb van die massage bollen besteld zo die gratis maar heb nog altijd niks gehad

Vraag

• 

Orange Thank You

54

3

0

• Nieuwe toevoeging aan de regels

Hello! Om het Tribe-forum leuk en nuttig te houden voor iedereen, hebben we een belangrijk punt aan de regels toegevoegd: Spam-berichten zijn niet toegestaan, ook niet om badges te verdienen. Relevante antwoorden zijn belangrijk zodat iedereen kan profiteren van waardevolle uitwisselingen. Het doel?

Artikelen

• 

Tribe Lounge

57

1

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...

Conversaties