Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo Ik had een extra ticket kunnen bestellen omdat we een gezin van 5 zijn. Er werd me aan de telefoon gezegd dat de 31e al uitverkocht was, wat voor ons geen probleem was want mijn 4 andere tickets waren voor vrijdag de 30e besteld. Mijn extra ticket staat toch gedateerd op de 31e en orange kan n
Vraag
•
Orange Thank You
205
2
0
0
Hallo, Bij deze heb ik 4 tickets voor Walibi evenement van Orange te koop voor vrijdag 30/5 Via deze weg omdat het voor orange klanten is Voor meer info graag pb
Vraag
•
Orange Thank You
368
2
0
Hallo, Is er toevallig iemand die een ticket heeft voor Walibi aanstaande vrijdag en die dit niet gaat gebruiken? Ik koop dit graag over, Groet!
Vraag
•
Orange Thank You
168
1
Als ik de link en de code ingaf en op bevestigen klikte deed de website niets meer. Na 3x met de klantendienst aan de lijn sinds vorige donderdag, vandaag te horen dat alles is uitverkocht. Jammer genoeg nooit de kans gekregen om te genieten van deze mooie actie. En dit na 20 jaar klant. Ik ga eens
Vraag
•
Orange Thank You
149
1
0
0
code nextory via Orange Thank You werkt niet. ALs ik deze probeer in te geven krijg ik steeds de foutmelding dat de code niet bestaat.
Vraag
•
Orange Thank You
150
4
0
Sms gekregen voor family day Walibi maar geen mail met code ontvangen ik krijg geen hulp ik weet niet hoe veel dagen ik Ann telefoon hangen
Vraag
•
Orange Thank You
138
1
0
0
Wij zijn een gezin van 6, en hebben 4 tickets kunnen bemachtigen... Zijn dus nog op zoek naar 2 tickets voor die dag... Zijn er mensen die hun tickets toch niet gaan gebruiken, en die ik kan overkopen? Thanks in elk geval...
Vraag
•
Orange Thank You
242
3
0
0
Hopelijk bereikt dit bericht de Orange verantwoordelijke(n) die voor support verantwoordelijk zijn. 1- Ik belde naar 5000 om een thuisprobleem met internet te melden. Dit ging echter niet. de IVR bleef herhalen dat dit nummer behoort aan een professionele klant. Dat is correct, het gsm nummer dat ik
Vraag
•
Tribe Lounge
170
2
0
0
Gisteren de mail gekregen rond de Walibi family day. Code die er in stond wou niet werken. Nu pas wou het lukken en uiteraard alles uitverkocht. Zeer jammer dat je meteen nadat je de mail hebt ontvangen er gewoon al niets mee kan!
Vraag
•
Orange Thank You
338
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties