Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-19 12h11
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer ik aanlog op de de modem via de browser heb ik alleen het menu 'Kabelmodem' en 'Help'.
Ik kan dus niet naar 'Gateway'. Ik heb de modem al eens reset, maar het resultaat is hetzelfde. Heb trouwens ook al met verschillende browsers geprobeerd.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De website url misschien eens toevoegen in uw AV in de rubriek exclusions, zodat die url niet geblokkeerd wordt.
Het was de anti-virus(Bitdefender), omdat paswoord en login naar de modem zonder versleuteling is werd de pagina geblokkeerd. Probleem opgelost dus 🙂
Eens uitloggen en adblock uitschakelen doet wonderen!
Ik heb het zowel in Firefox, Internet Explorer en nu ook Chrome geprobeerd.
Bij Chrome en IE kan ik zelfs niet inloggen, in Firefox wel maar zie ik dus nog steeds alleen 'Kabelmodem' en 'Help'. Ik heb geen Adblocker...
Normaal inloggen met username en paswoord bij een compal ook ?!
Ik zelf heb een siligence.