annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WiFi uitschakelen op Siligence modem-router werkt niet

Topic gestart op: 22-02-18 11h13

Antwoorden: 45 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

WiFi uitschakelen op Siligence modem-router werkt niet

OPGELOST

Aangezien ik m'n eigen WiFi access points + router heb in m'n woning wens ik de onnodige Orange WiFi op de Siligence modem-router uit te schakelen.

Dit doe ik op de webinterface van de router (http://192.168.0.1), maar na het uitschakelen is na onbepaalde tijd de WiFi opeens weer ingeschakeld.

Dit is niet de bedoeling en deze moet UIT blijven staan.

Deze bug werd reeds 2 maanden geleden telefonisch doorgegeven en ook via Facebook pm, maar nog geen nieuws.

Graag oplossing, met een firmware update?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Teur
Ervaren verkenner

Hallo,

 

De enige manier om deze continu af te zetten is in de "planning" mode. Daar moet je alle uren v/d dag en alle dagen v/d maan aanvinken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

45 ANTWOORDEN 45
albertocapo
Ervaren verkenner

Je kan dit probleem oplossen door de planner in te schakelen en al de vakjes zwart te maken. Je wifi schakelt dan niet meer aan.

Ronnes
Aspirant verkenner

Kan je daar specifieker in zijn ,ik ken er niet alles van 😞

0 pluimen
albertocapo
Ervaren verkenner

Ga naar je instellingen van je modem/router 192.168.0.1 , dan onder mijn wifi zie je planner staan en dit schakel je in en maak je alle vakjes zwart.

Anonymous
Niet van toepassing

Zelfs dat werkt bij mij niet, na enkele dagen zag ik plots dat de Orange WiFi weer zichtbaar was, en inderdaad, terug actief op de router...

Ik keek zopas in de instellingen en ik merk op dat de 'schedule' die ik had ingesteld volledig is verdwenen...
Jammer dat er dergelijke bugs zijn, dit moet echt beter getest worden vooraleer men dit over heel België verdeelt met de techniekers die ze installeren.

Dus het deactiveren van de WiFi via de 'Schedule' werkt niet, en het simpelweg deactiveren van de WiFi met de aan/uit knop ook niet.

0 pluimen
albertocapo
Ervaren verkenner

Bij mij werkt het zo wel, ik zet de planner aan en maak alles zwart en wifi blijft uit. Mss beter nieuwe router vragen dan aan orange.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen