Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-18 11h13
Antwoorden: 45 antwoorden
Aangezien ik m'n eigen WiFi access points + router heb in m'n woning wens ik de onnodige Orange WiFi op de Siligence modem-router uit te schakelen.
Dit doe ik op de webinterface van de router (http://192.168.0.1), maar na het uitschakelen is na onbepaalde tijd de WiFi opeens weer ingeschakeld.
Dit is niet de bedoeling en deze moet UIT blijven staan.
Deze bug werd reeds 2 maanden geleden telefonisch doorgegeven en ook via Facebook pm, maar nog geen nieuws.
Graag oplossing, met een firmware update?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
De enige manier om deze continu af te zetten is in de "planning" mode. Daar moet je alle uren v/d dag en alle dagen v/d maan aanvinken.
UPDATE: het internet op de desktop werkt weer. Blijkbaar dan toch een kabel die niet juist instak.
Vraag is nu alleen nog altijd: hoe krijg ik mijn 2 routers werkende? Ik wil niet verbinden met de orange modem maar met mijn routers
UPDATE 2: ik kan terug verbinden met mijn routers én ze geven internet. Alleen echt wel suuuuuper traag. Voordien verbond ik altijd met D2 (router bovenverdieping) in het huis en had ik echt overal goed bereik. Is dit normaal?? Is dit gewoon het feit dat Orange goedkoop is en dat het prijsverschil ergens moet zitten?
Is er ook geen mogelijkheid om internetsnelheid te testen? Is toch wel echt traag via de routers D en D2 hoor...
We zullen die varkentjes eens één voor één wassen.
Hier een screenshot van de info pagina:
Moet je ook de "Guest-Orange"-wifi van de modem uitschakelen? Misschien dat daar nog het probleem ligt.
hoi. check deze 3 opties eens gr
Op deze manier is de Wi-Fi uit
je kan ook gwn de wps knop 6sec inhouden dan gaat de wifi ook uit