annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement

Topic gestart op: 21-01-25 21h14

Antwoorden: 10 antwoorden

Kris1
Gewaardeerd verkenner

Abonnement

OPGELOST

Als ik mijn abonnement wil veranderen van Orange medium naar Orange smal.... Behoud ik dan mijn voordelen die ik van Orange gekregen heb?

Ik krijg namelijk elke maand 20 gb  (levenslang)gratis bovenop de 50 gb die in het abonnement zit.... En ik krijg ook maandelijks 7€ korting gedurende 12 maanden . ( Ik ben nu 3 maanden klant bij Orange) maar ik was zo aan het denken.... Ik kom zeker toe met Orange smal met de inbegrepen 8gb plus dan de 20gb die ik gratis krijg van Orange levenslang. Dat scheelt toch alweer 5€/ maand minder aangezien ik een love abonnement heb bij Orange. Ik wilde eerst met alles naar hey telecom gaan( is ook Orange )maar ik durf de stap niet zetten omwille van de vele vele klachten over de onbereikbare klantendienst bij hey telecom.... Het regent klachten over het B-merk van Orange. Daarom blijf ik beter maar veilig bij Orange zelf.... Omwille van hun beter bereikbare klantendienst en winkels. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kris1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb ondertussen een akkoord met de klantendienst dat ik al mijn voordelen (20gb gratis en -7€ korting op mijn abonnement) mag houden bij verandering van tarief.

Orange is blijkbaar erg bang om klanten te verliezen nu eindelijk de concurrentie aanwakkerd. De prijzen zakken gevoelig bij hun B merk hey telecom en bij de B merken van de andere providers nu met de komst van Digi. 

Maar Orange heeft mij beloofd dat ze ook met iets strafs gaan komen tegen komende lente.... Dus er is eindelijk beweging op de markt.... Dus ik blijf voorlopig klant, want ik ben tevreden met al hun diensten, alleen betalen we veel en veel te veel bij de 3 grote providers in België....

Dus ik wacht met vol ongeduld af....

En stap voorlopig ook niet over naar de B merken want hun klantendiensten zijn bijna onbestaande ....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Kris1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb ondertussen een akkoord met de klantendienst dat ik al mijn voordelen (20gb gratis en -7€ korting op mijn abonnement) mag houden bij verandering van tarief.

Orange is blijkbaar erg bang om klanten te verliezen nu eindelijk de concurrentie aanwakkerd. De prijzen zakken gevoelig bij hun B merk hey telecom en bij de B merken van de andere providers nu met de komst van Digi. 

Maar Orange heeft mij beloofd dat ze ook met iets strafs gaan komen tegen komende lente.... Dus er is eindelijk beweging op de markt.... Dus ik blijf voorlopig klant, want ik ben tevreden met al hun diensten, alleen betalen we veel en veel te veel bij de 3 grote providers in België....

Dus ik wacht met vol ongeduld af....

En stap voorlopig ook niet over naar de B merken want hun klantendiensten zijn bijna onbestaande ....

patrick2
Wijze
Wijze

@Kris1 

Fijn dat je een akkoord hebt kunnen maken samen dus is probleem opgelost. 

Natuurlijk is er veel beweging op de markt nu met de komst van Digi maar dat ziet iedereen. 

En iets nieuws tegen de lente...? Ben benieuwd wat het gaat zijn....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kris1
Gewaardeerd verkenner

Ik ook.... 

Gregory
Wijze
Wijze

@Kris1 Wil je in het vervolg posten in de NL sectie van het forum ?  Dit is de tweede post van je die ik verplaatst heb van FR >> NL

Leden met de meeste pluimen