annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel netwerk op de jeugdbeweging

Topic gestart op: 07-10-20 17h49

Antwoorden: 12 antwoorden

Femkeverstuyft
Aspirant verkenner

Mobiel netwerk op de jeugdbeweging

Hallo!

Ik ben leidster bij een jeugdbeweging. Wij hebben geen internet in onze lokalen maar zoeken wel een alternatief. We zouden per jaar, een maand mobiel netwerk in onze lokalen willen. Ik las iets over de flybox, is dit het beste alternatief? 

Alvast bedankt voor de hulp!

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Chiquita
Aspirant genezer

Gewoon 4G router kopen in combinatie met een Unlimited data pre-paid kaart

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Chiquita 

Waar kun je zo een prepaid kaart vinden en wat kost dat? En is unlimited daar dan echt unlimited?

Als zulk een kaart echt bestaat heb je eigenlijk geen 4G router nodig. Je maakt een hotspot van uw smartfoon via tethering. Iemand van de leiding zal allicht wel nog ergens een afgedankte smartphone hebben liggen die eigenlijk wel nog goed werkt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Om een netwerk te hebben heb ik 3 opties:

1. Via een 4G op je gsm en je toestel als hotspot gebruiken, zodat anderen op jouw internet zitten via wifi.

2. Via Flybox (Orange).:  https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox

Voordeel: 20E en de nadeel kan zijn: enkel op 1 plaats en de GB vliegen rapper overdag dan 'savonds. (abonnement 1 jaar of flybox kopen). Je kan met de flybox NEtflix of een een video op youtube streamen op een scherm (als dit mogelijk is).

3. Tadaam (Telenet): https://www.tadaam.be/

Voordeel: Je kan het meenemen, 4G (stabiel Base/Telenet, omdat ze een update hebben gedaan), de hele dag door internet, Nadeel: misschien de prijs. Een troef die Tadaam heeft is TV zenders en bij de Flybox van Orange heb je dit niet. (maandelijkse abonnement en ALTIJD opzegbaar.) Tadaam app op Mibox en deze aansluiten op een TV bijv.

Het afwegen wat je gaat/kan gebruiken. Dus, je ziet er zijn mogelijkheden en prijzen...

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Femkeverstuyft  goedenavond voor jou even dit berichtje erbij.

Tagnieuw.jpg

Ik zie net dat @Cdt24801 je al een mooi antwoord heeft geveven.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Femkeverstuyft 

Indien je nog wat meer info over het verbruik van de FlyBox wil weten, lees dan zeker eens deze thread.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen