annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data

Topic gestart op: 13-09-23 09h30

Antwoorden: 4 antwoorden

Doxie
Aspirant verkenner

Mobiele data

  • Goede morgen,

Sinds gisteren avond werkt mijn mobiel internet niet meer. Heb nog genoeg data voor hande. Er is niets veranderd met mijn gsm, geen update of dergelijke. Gewoon van 1ne moment op andere geen mobiele data meer.

Sim kaart in oude gsm gestoken en ook daarmee geen mobiele data.

Krijg de klanten dienst maar niet aan de lijn. Iemand enig idee?

Groetjes

 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

Berichtje van Orange.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

🟧 Orange-info 🟧 Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data. Intussen is het incident opgelost. Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Doxie een goedemorgen,

er kan een storing zijn in het netwerk.

Met een beetje geduld komt dat wel oké.

Probeer eens je toestel volledig uit te schakelen en

nadien opnieuw opstarten.

Je kan hier ook eens kijken gaan.

Succes.

Tag2023.jpg

 

https://allestoringen.be/

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
jomme1000
Ervaren verkenner

Er is geen communicatie.

1. Gisterenavond na 22u. kon ik nog bellen  met de 5000 nr maar waren de kantoren gesloten. Deze ochtend hebben ze simpelweg hun 5000 nr. tijdelijk afgesloten.

2. Via de app, op een netwerk van een meer betrouwbare provider, kan je onder technische hulp de link naar 'Internet' niet aanklikken. De andere; GSM, Vast en TV wel. Daar naar gebeld en kreeg ik een ludieke reactie dat er een zware storm geweest was. Waar weet ik nog altijd niet. Bij het KMI weten ze evenmin van iets. Het probleem zou 24 tot 48u. duren. Zelfs in de begindagen van inbelverbindingen nog nooit zoiets meegemaakt. 

3. Telefonie en SMS werkt wel. Dus ik had op zijn minst een sms-bericht verwacht met de problemen en de te verwachten duur v.d. problemen.

Dit is typisch Orange.

0 pluimen
Sven_Rons
Aspirant verkenner

Zeker,

Zij onder vinden nu een algemeene stooring, dus geduldig afwachten tot het is opgelost.
Ik ben er zeker van dat zij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen, het enige wat wij kunnen doen is verder ons ding doen en afwachten tot het is verholpen.

Groetjes

Leden met de meeste pluimen