annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik surfvolume

Topic gestart op: 19-09-18 09h47

Antwoorden: 29 antwoorden

hilde_d
Gewaardeerd verkenner

Verbruik surfvolume

Hallo;

Ik heb op 17/09 om 12.40 volgend bericht ontvangen van orange:80% van je surfvolume is verbruikt. (terwijl ik dit niet verbruikt heb, dus zal ik de resterende tijd goed opletten op mijn surfgedrag). Echter zonder in tussentijd mijn mobiele gegevens nog aan te leggen krijg ik om 13.14 een nieuwe sms : je hebt 10 € surf buiten bundel verbruikt !!!  (niet dus want mijn mobiele gegevens zijn niet meer aan geweest) 's Avonds naar 5000 gebeld, waar ze me een duurder abo proberen aan te smeren terwijl ik enkel klacht wil indienen en vragen hoe dit kan terwijl ik mijn mobiele gegevens niet meer aanleg.

We zijn nu 19/09, en ik heb enkel gebruik gemaakt van mijn wifi thuis en geen mobiele gegevens meer aangelegd sedert ik die eerste sms ontvangen heb. Vandaag om 09.06 krijg ik opnieuw een sms : je verbruik voor mobiel internet bedraagt 5 € (TERWIJL IK SEDERT DIE SMS VAN 80% VAN JE SURFVOLUME MIJN MOBIELE GEGEVENS NIET MEER HEB AANGELEGD) Wie kan mij helpen? Ik heb vandaag terug naar 5000 gebeld maar kennelijk ligt alles plat en kunnen ze me niet helpen.

Ik vrees voor een torenhoge rekening, terwijl ik dit niet verbruikt heb!

Wie kan mij hierbij adviseren / helpen. Momenteel schakel ik mijn gsm uit (enige oplossing denk ik, maar dan ben ik natuurlijk ook niet bereikbaar voor mijn familie,...)

Alvast bedankt om dit even te lezen en eventueel een oplossing voor te stellen.

Labels (2)
29 ANTWOORDEN 29
hilde_d
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801ja idd, jullie hebben al meer uitgezocht voor mij dan de orange shop deze ochtend. Die hebben juist de orange app even geopend en gezegd wat ik ook al wist, qua extra verbruik. En dat ze verder niets konden doen Smiley Verdrietig

 

0 pluimen
hilde_d
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801

@patrick2

Kunnen jullie nog eens verder kijken/helpen want ik vrees dat ik volgende maand weer hetzelfde zal tegenkomen. Ik probeer ook nog eens naar de orange shop te gaan.

0 pluimen
Angee89
Aspirant verkenner

Dit heeft niets te maken met instellingen. Je zegt toxh zelf dat je gebeld heb en dat ze zeggen dat alles plat ligt. Ik heb hetzelfde aan de hand. Verbruik blijft afgaan terwijl het uitstaat. Mijn abbonee zou 3 dagen geleden opnieuw moeten begonnen zijn. Mijn nieuwe maand. En tellers blijven nog steeds op 0 staan. Ik zou 3 dagen geleden terug 10gb surfvolume gehad moete hebbe. In ieder geval als ze een factuur durven sturen betaal ik deze dus zeker niet

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angee89

Wanneer ik de orange app open zie ik inderdaad de melding dat er problemen zijn, maar als ik dan naar de tab "verbruik" ga staan de tellers wel juist en bijgewerkt op vandaag ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Angee89
Aspirant verkenner

Bij mij wel. Mijn abbonee is 3 dagen geleden opnieuw begonnen. Dat geeft de app ook aan. Dua het ligt zeker niet aan instellinge. Ligt aan de app 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen