annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De klantendienst is beter bij Orange

Topic gestart op: 13-07-20 16h12

Antwoorden: 8 antwoorden

Munneke
Veteraan verkenner

De klantendienst is beter bij Orange

De klantendienst is vooral véle beter 😉 telenet faalt op alle vlakken.  Hoe moeilijk het ook soms is, orange zal altijd trachten met een oplossing te komen

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
adizal
Leidende verkenner

Een klantendienst word bemand door mensen in loondienst wat wel naar de provider toe een zwakke schakel is. Bijkomend moeten deze mensen voortdurend een update ondergaan van de verschillende dienst verleningen en nieuwe producten van de provider wat zeer belastend is. Zij zijn ook altijd de pispaal tussen klant en provider. Benader deze mensen met respect en kalmte en dat zal zich verlonen in een degelijke en snelle oplossing van uw probleem. 

TomB
Orange-werknemer

Beste @adizal 

Met respect en kalmte geraak je inderdaad veel verder 😉

Hetzelfde in de shops, indien er geen respect is van de klant zal deze ook weinig terug krijgen. Als een klant problemen heeft maar deze is vriendelijk ben ik de eerste die voor hem/haar zal bellen om oplossingen te zoeken of vergoeding aan te vragen. Indien dit niet het geval is mag deze van mij zelf bellen naar de klantendienst.

Sommige klanten zien zelf zo tevreden over de service dat ze ons zakken snoep en chocolade binnen brengen. 🤣 Altijd plezant.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Munneke
Veteraan verkenner

@TomB ja dat is correct, de klantendienst is dikwijls de “pispaal” en verdient wat meer respect.  Maar helaas zijn die van de klantendienst (en dan heb ik het nu niet over orange maar algemeen) zelf niet altijd even vriendelijk en correct 😉

nog niet zo lang geleden heb ikzelf tegen iemand gezegd van best eens een cursus te gaan volgen van hoe te werken op een klantendienst 🙄.  Als ik tegen mijn klanten zou doen zoals zij tegen mij deed dan zou ik al lang zonder job zitten 🙈  niet iedereen is even klantgericht en klantenservice is duidelijk niet voor iedereen weggelegd.  Maar dat is mijn mening natuurlijk 😬

Anonymous
Niet van toepassing

en dan heb je plaatsen waar je een orange winkel binnenstapt en er iemand werkt die de klanten niet willen of kunnen helpen, en die is gekend onder de orange winkel medewerkers tot zelf in west vl en die moeilijke medewerker in die winkel zit in oost-vl 😉 

dat zegt ook al veel, al is dit niet te veralgemenen dit ene probleem.

heb dit zelf meegemaakt voor een google nest te verkrijgen met een jaar abbo gsm, was net pas nieuwe klant, 

in die winkel wou deze persoon dit niet doen voor mij, ken iemand persoonlijk dat in een orange winkel werkt in west-vl en die zei me persoonlijk dat dit wel mogelijk was.

belde naar de klantendienst en deze hebben mij prachtig geholpen daar aan, dus dikke pluim voor die van de klantendienst, en elke keer ik belde hebben die me perfect geholpen.

mijn maat heeft dan negatieve ervaringen met de klantendienst van orange.

je moet ook de juiste mens hebben en misschien ook op de manier je uw vraag stelt dat ze u liever helpen bij een rustige aanspraak naar de klantendienst toe.

Leden met de meeste pluimen