Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-23 18h34
Antwoorden: 5 antwoorden
Telefoon support is schandalig slecht, wordt elke keer in wacht gezet en dan valt de verbinding weg. Zelfs als ik een case nr heb, vindt de volgende medewerker niets terug in de case van wat er gecommuniceerd is in het vorig gesprek en mag ik alles opnieuw uitleggen. Vroegen ze me om perse mijn Flybox te resetten, ook al wist ik dat dat niet ging baten, maar kreeg geen verdere 'hulp' tot dat uitgevoerd was (oke begrijpelijk first line enzo). Nu heb ik met een hele hoop sites toegangproblemen, zelfs al verander ik mijn DNS naar die van google of amazon. Sites die ik op mijn gsm via Base wel gewoon kan bezoeken (en voor het resetten ook via Orange Flybox!)
Dan maar via facebook, want een chat support op de website is te veel moeite voor Orange. Echter, op die facebook pagina is nergens een knop te bespeuren om een chat te starten of een bericht achter te laten. Heel vreemd want ik zie dat er 2u geleden nog iemand op hun wall heeft gepost, enkel geen idee hoe?
Dus de vraag, hoe chat ik met een Orange medewerker?
deze zou je moeten zien!
En waarom zou dat zijn dat ze je blocken?