annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg mijn PUK-code niet, nummer wordt "niet herkend door Orange"

Topic gestart op: 22-06-21 08h50

Antwoorden: 2 antwoorden

KristienMarq
Aspirant scout

Krijg mijn PUK-code niet, nummer wordt "niet herkend door Orange"

Hallo,

Ik ben mijn PIN-code vergeten en kan niet bij de brief met mijn PIN en PUK. Ik probeer dus te bellen met een andere telefoon naar Orange om mijn PUK-code te krijgen, en geef mijn gsm-nummer in, maar dan zegt het bandje dat mijn nummer niet herkend wordt door Orange en dus krijg ik mijn PUK-code niet. Nu las ik dat ik de code ook kan terugvinden via de klantenzone. Ik ben nog niet lang klant (daardoor ken ik m'n PIN ook nog niet vanbuiten, zo blijkt) en had nog geen account op de klantenzone, dus ik maak die aan. Maar om dat dus aan te maken, sturen ze een code via sms ... waar ik dus niet aan kan ...

Kan iemand me helpen? En hoe komt het dat Orange mijn nummer niet herkent? Is dat omdat ik mijn nummer al had van mijn vorige provider?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@KristienMarq  

Dat Orange , de computer is dat beter gezegd , je nummer niet herkend kan een fout zijn of een storing. Je kan nog eens terug bellen en zien of het nu wel gaat. Je kan ook naar een Orange shop en je neemt je ID kaart mee en dan kunnen ze ook je PUK code geven. Als je de kaart heb waar je simkaart in gezeten heeft daar staat ook je PUK code op. Als je niks van dat alles kan doen ja dan is er geen andere oplossing en nee het heeft er niks mee te maken dat je nummer van een andere provider overgezet wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
KristienMarq
Aspirant scout

Hey Patrick, bedankt voor je reactie. Ik heb nog eens gebeld en krijg opnieuw deze boodschap te horen ...

Het kaartje van de simkaart en de brief heb ik volgens mij iets te ijverig opgeruimd 🙂 gelukkig is het papier deze maand nog niet opgehaald dus ik ga straks even in de doos met oud papier moeten graven. En anders inderdaad z.s.m. naar de Orange shop.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen