annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

Topic gestart op: 08-12-19 12h49

Antwoorden: 31 antwoorden

Alrik
Gewaardeerd verkenner

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

OPGELOST

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  daarmee dat ik Totem ook even erbij vermeld heb. Misschien kunnen die wel zien of het mogelijk is dit werkend te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
Leentje1973
Veteraan verkenner

Idd. Ik heb net 10 euro extra geactiveerd. Maar stel dat die op zijn, kan ik dat dan nog een keer doen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  je kan herladen zo vaak je wil en zoveel je wil maar nu al € 10 bijna op zegt eigenlijk al genoeg. Dus dat gaat een duur weekendje worden 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Neenee die 10 euro extra heb ik aangevraagd, maar zijn nog niet verbruikt. Ik zie het ook nergens staan in mijn overzicht dat ik die bij heb besteld. Moet dat normaal niet?

 

Ps het is een week vakantie, dus idd serieus oppassen. Gelukkig wordt het beter weer. 😊

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Id app staat nu 10 euro extra, maar dat is blijkbaar maar 1G?? Kan dat?? Zo weinig extra data voor 10 euro??

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  ja dat is € 10 voor 1 GB dus heel weinig. Daarom zei ik ook al als dat zo doet wordt het een duur weekendje. En beter zien of je ergen gratis wifi kan pakken. 

Daar is waar Orange wel de winst op pakt als je zo een paar keer herlaad , en niet enkel Orange hoor. Alle providers pakken zo de winst dat noemen ze nu die extra dingen waar een klant voor betaald. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen