Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

OPGELOST

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Labels (1)
31 ANTWOORDEN 31
Veteraan verkenner

Idd. Ik heb net 10 euro extra geactiveerd. Maar stel dat die op zijn, kan ik dat dan nog een keer doen?

0 pluimen
Veteraan verkenner

Overigens, de melding van 10 euro extra verschijnt nergens in mijn app. Hoe weet ik of ze wel ok is? Ik kreeg een sms dat de aanvraag werd behandeld, maar zie concreet geen extra 10 euro staan in het overzicht vd app. En ik wil niet per ongeluk dus opnieuw en dus dubbel activeren. Komt dat niet in het overzicht te staan normaal?

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Leentje1973  je kan herladen zo vaak je wil en zoveel je wil maar nu al € 10 bijna op zegt eigenlijk al genoeg. Dus dat gaat een duur weekendje worden 🙂 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leidende sjamaan

@Leentje1973  wel even wachten tot de verwerking gedaan is en je een sms krijgt dat het in orde is. Ook zie je dan in je app dat er extra bijgekocht is. Dat het bedrag er nog niet staat dat kan dat kan je ook pas morgen zien ten laatste. Maar zoals ik al zei wacht tot je de bevestiging hebt gehad dat het in orde dus dat de aanvraag behandeld is.

0 pluimen
Veteraan verkenner

Neenee die 10 euro extra heb ik aangevraagd, maar zijn nog niet verbruikt. Ik zie het ook nergens staan in mijn overzicht dat ik die bij heb besteld. Moet dat normaal niet?

Ps het is een week vakantie, dus idd serieus oppassen. Gelukkig wordt het beter weer. 😊

0 pluimen
Veteraan verkenner

Thanks! Vriendelijk dat je even helpt.

0 pluimen
Veteraan verkenner

Id app staat nu 10 euro extra, maar dat is blijkbaar maar 1G?? Kan dat?? Zo weinig extra data voor 10 euro??

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Leentje1973  ja dat is € 10 voor 1 GB dus heel weinig. Daarom zei ik ook al als dat zo doet wordt het een duur weekendje. En beter zien of je ergen gratis wifi kan pakken. 

Daar is waar Orange wel de winst op pakt als je zo een paar keer herlaad , en niet enkel Orange hoor. Alle providers pakken zo de winst dat noemen ze nu die extra dingen waar een klant voor betaald. 

Veteraan verkenner

Idd goed voor 1x herladen, thats it. 

Fijne avond.

Veteraan verkenner

Ben vandaag overgestapt nr een ander abonnement, voor amper een euro meer heb ik nu 15Gb ipv 8Gb. Dus ik kan wel wat streamen nu. Ik doe dat nu ook aan een veel lagere streamingskwaliteit dus kom veel langer toe. Grtjs

Leden met de meeste pluimen