Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-20 20h10
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn pincode kan wijzigen? Op mijn toestel vind ik er niets van terug, en met een code die ik online terug vond (ingeven bij telefoneren) werkt het niet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
En als je de puk code bij de hand hebt, is nog een andere mogelijkheid 3 keer een foutieve pin in te geven, daarna vraagt hij je de puk code en moet je een nieuwe pin instellen.
Dag,
Ik ben mijn pincode kwijt. Hoe kan ik mij een nieuwe pincode aanvragen?
Mijn simkaart is vergrendeld en ik heb maar 1 poging niet meer over
Bedankt op voorhand
@Celise12 als je een andere gsm tot je beschikking hebt kan je het nummer +32 2 745 95 00 bellen. Op die manier kan je dan je pincode achterhalen. Je kan ook je derde poging gebruiken en daarna je pukcode ingeven ( als je die nog hebt op je kaartje anders via de klantenzone te vinden ) Je moet daarna wel een andere pincode ingeven ( dus niet die je ooit hebt gekregen maar een eigen bedachte code ).
Dank u wel patrick2
Bij deze is mijn probleem opgelost.
Groeten
Dirk
En als je de puk code bij de hand hebt, is nog een andere mogelijkheid 3 keer een foutieve pin in te geven, daarna vraagt hij je de puk code en moet je een nieuwe pin instellen.
Dat ik aan die pukcode niet gedacht heb!
Ik heb het uiteindelijk inderdaad in de instellingen terug kunnen vinden (de code met de beltoets gaf geen resultaat) onder aanvullende instellingen - versleutelingen en referenties - simkaart 1
Bedankt allemaal!