Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
119 ANTWOORDEN 119

Heey, Zou je in PM me je telefoonnummer eventueel kunnen doorgeven zodat ik orange kan laten dat het dus wel werkt met Android 8.0? Heb hier een Android One Xiaomi Mi A1 met Android 8.0 waar Visual Voicemail ook zou moeten werken. Echter wil Orange NIETS, maar dan ook niets doen aan het feit dat ik een foutmelding krijg in de app, ook online en dat #129# zelfs niet werkt.

Heb Tempo Giga...

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!

0 pluimen
00
Ervaren verkenner

Hier werkt het ook niet. iOS 11.3. Destijds geactiveerd via de Orange app, maar de optie kan ik nu ook niet meer terugvinden in de app.

0 pluimen
alain_c
Ervaren verkenner

klopt herlaadkaart tempo giga. Is het mogelijk dat het enkel maar voor iphone gaat?

alvdn
Gewaardeerd verkenner

ook op Android maar vanaf Oreo 8.1

 

De volgende Android-smartphones zijn compatibel met de dienst: Pixel/Nexus (Google) smartphones met Android 8.1, Android One-toestellen, smartphones van de merken Nokia, BQ, de Essential PH-1 ... en in de toekomst nog meer Android-toestellen.

 

https://corporate.orange.be/nl/news-medias/visual-voicemail-nu-beschikbaar-voor-orange-klanten-met-e...

0 pluimen

Aangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaanAangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaan

 Heropstarten heeft geen effect!

Maar wanneer het wel werkt zag ik nog Nooit deze optie staan! Wetende dat het automatisch voorhanden zou zijnvoor alle klanten (Ik ben abonnement klant)zou het op z'n minst eenvoudfig terug te vinden moeten zijn!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen