Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
Op de honor view 10 werkt het perfect. Kan dit toestel absoluut aanbevelen aan iedereen die een waanzinnig uitgebreide top android met oreo zoekt voor minder dan 500 euro. Heb hem in duitsland gehaald en echt omver geblazen door de kwaliteit en mogelijkheden.
Op mijn Nexus 6P werkt het al een tijdje vlot, gewoon aangezet in mijn Klantenzone en aangezet in de settings van de dialer op de telefoon, is wel handig
dank voor de info. Met mijn gsm zal dus nog gaan. Enig idee wanneer het mogelijk is op alle gsm's?
Dag Candice,
dank voor info. Maar eergisteren heb ik het via de klantenzone kunnen aanklikken en gisteren was het opeens weg. Daarom zou ik via de klantenzone nogmaals goed iedereen laten informeren dat het maar geldig is vanaf de voorwaarden dat er momenteel gelden. Dit om de nodige frustatie(welke ik nu al had) te voorgekomen.
Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |