Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
Bolleke-Beezeke schreef:Kloot niet helemaal. De minimum vereiste is android 8.0
staat toch in het officiële persbericht:
Klanten die Visual Voicemail nog niet hebben, kunnen de dienst makkelijk activeren in de My Orange-applicatie op voorwaarde dat hun toestel compatibel is (vanaf iOS 7.0 en Android 8.1).
Nochtans heb ik een honor view 10 met Android 8.0 Oreo patch januari en is visual voicemail actief.
@Bolleke-Beezekeschreef:Nochtans heb ik een honor view 10 met Android 8.0 Oreo patch januari en is visual voicemail actief.
Heey, Zou je in PM me je telefoonnummer eventueel kunnen doorgeven zodat ik orange kan laten dat het dus wel werkt met Android 8.0? Heb hier een Android One Xiaomi Mi A1 met Android 8.0 waar Visual Voicemail ook zou moeten werken. Echter wil Orange NIETS, maar dan ook niets doen aan het feit dat ik een foutmelding krijg in de app, ook online en dat #129# zelfs niet werkt.
Heb Tempo Giga...
Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0
Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!
@Convertedschreef:Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0
Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!
Ik heb een iPhone en activeren via de app of klantenzone ook niet gelukt. Ik moest bellen naar de klantendienst en 1 dag later was het actief.
@alvdnschreef:
@Convertedschreef:Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0
Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!
Ik heb een iPhone en activeren via de app of klantenzone ook niet gelukt. Ik moest bellen naar de klantendienst en 1 dag later was het actief.
Ok cava. Will do... Nu hebben ze een dossier geopend.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |