Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

puk code aanvragen zonder bellen

OPGELOST

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Nog steeds geen reactie via messenger.

eigenlijk is dit toch  triestig dat je een provider enkel kunt contacteren via bellen en niet via mail...🤬

0 pluimen

@Pauline88  je zal wat geduld moeten hebben via messenger. Er zijn meerdere die daar vragen stellen en je vraag gaat ook naar de juiste dienst. Orange heeft er voor gekozen om niet meer te werken via email dus er zit niks anders op. Antwoord krijg je wel want ik heb ook goede ervaringen via Messenger. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Het is orde, zojuist direct mijn PUK code gekregen in een heel vriendelijk bericht via messenger. 

Bedankt @patrick2 voor alle hulp

Graag gedaan @Pauline88 !!!! 

Vergeet niet de oplossing(en) aan te duiden zodat dit andere Tribers ook kan helpen in de toekomst. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen