annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

puk code aanvragen zonder bellen

Topic gestart op: 27-04-20 20h30

Antwoorden: 21 antwoorden

Pauline88
Gewaardeerd verkenner

puk code aanvragen zonder bellen

OPGELOST

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden. 

Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:

patrick2_0-1588**bleep**.png

patrick2_1-1588**bleep**.png

De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald. 

Moest het niet gaan kan je  ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens. 

Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  stuur dan een berichtje via Messenger of Twitter. Dan doe je een beroep op het Webcare team die gaan je verder kunnen helpen. Geef daarbij je nummer waar het om gaat en ook je Indentiteitskaartnummer , aan de hand van die gegevens zullen ze je pukcode kunnen geven. 

Als alles op orde is beste is dan toch je klantenzone in orde te krijgen zodat je kan inloggen. Daarin kan je heel veel regelen en zien en aanpassen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

5106BE9C-4A61-4E5E-9BCE-A1D0FEC9B44E.png

Is toch terug via sms..

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  stuur dan een berichtje via Messenger of Twitter. Dan doe je een beroep op het Webcare team die gaan je verder kunnen helpen. Geef daarbij je nummer waar het om gaat en ook je Indentiteitskaartnummer , aan de hand van die gegevens zullen ze je pukcode kunnen geven. 

Als alles op orde is beste is dan toch je klantenzone in orde te krijgen zodat je kan inloggen. Daarin kan je heel veel regelen en zien en aanpassen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een bericht gestuurd via Messenger en zal morgen zien.

Alvast bedankt, ik hou je op de hoogte.

mvg pauline

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  oke perfect. Niet gezegd dat je morgenvroeg bij opstaan direct antwoord hebt maar dan zien ze het al. 

Laat aar iets weten als het is opgelost en vergeet niet 1 of meerdere posten als oplossing aan te duiden als het is opgelost. Zo help je ook weer andere tribers 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Nog steeds geen reactie via messenger...

mvg pauline

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen