annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

puk code aanvragen zonder bellen

Topic gestart op: 27-04-20 20h30

Antwoorden: 21 antwoorden

Pauline88
Gewaardeerd verkenner

puk code aanvragen zonder bellen

OPGELOST

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden. 

Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:

patrick2_0-1588**bleep**.png

patrick2_1-1588**bleep**.png

De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald. 

Moest het niet gaan kan je  ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens. 

Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  stuur dan een berichtje via Messenger of Twitter. Dan doe je een beroep op het Webcare team die gaan je verder kunnen helpen. Geef daarbij je nummer waar het om gaat en ook je Indentiteitskaartnummer , aan de hand van die gegevens zullen ze je pukcode kunnen geven. 

Als alles op orde is beste is dan toch je klantenzone in orde te krijgen zodat je kan inloggen. Daarin kan je heel veel regelen en zien en aanpassen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Dan zouden ze beter een automatisch bericht zenden vb. U bericht is in behandeling wij helpen u vanaf het mogelijk is verder. Ik begrijp dat ze anders een hele dienst met personeel moeten hebben om mails te beantwoorden maar zo onduidelijk allemaal.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  helaas gaat dat automatisch bericht niet mogelijk zijn het is en blijft FB of Twitter. Dan zouden hun dat moeten erin verwerken en enkel voor bedrijven. Of er zou een chatbot moeten zijn net als Proximus heeft maar dat is een stomme pc die niks terug zegt dan sta je altijd in de wacht. Heb dat in het verleden nog meegemaakt. En voor je dan iemand krijgt ben een week verder tenzij je een klacht indient . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden. 

Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:

patrick2_0-1588**bleep**.png

patrick2_1-1588**bleep**.png

De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald. 

Moest het niet gaan kan je  ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens. 

Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle reactie.

ik heb de app van orange mee overgezet naar nieuwe iPhone. Dus de login en wachtwoord stond niet meer bij opgeslagen wachtwoorden.

nu wil ik die opvragen maar versturen ze dat ook via sms...wat ik niet kan ontvangen.

is de gebruikersnaam iets wat je zelf kiest of idd van orange ofzo?

patrick2
Wijze
Wijze

@Pauline88  je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen