Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

puk code aanvragen zonder bellen

OPGELOST

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Dan zouden ze beter een automatisch bericht zenden vb. U bericht is in behandeling wij helpen u vanaf het mogelijk is verder. Ik begrijp dat ze anders een hele dienst met personeel moeten hebben om mails te beantwoorden maar zo onduidelijk allemaal.

0 pluimen

@Pauline88  helaas gaat dat automatisch bericht niet mogelijk zijn het is en blijft FB of Twitter. Dan zouden hun dat moeten erin verwerken en enkel voor bedrijven. Of er zou een chatbot moeten zijn net als Proximus heeft maar dat is een stomme pc die niks terug zegt dan sta je altijd in de wacht. Heb dat in het verleden nog meegemaakt. En voor je dan iemand krijgt ben een week verder tenzij je een klacht indient . 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Pauline88  je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden. 

Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:

patrick2_0-1588**bleep**.png

patrick2_1-1588**bleep**.png

De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald. 

Moest het niet gaan kan je  ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens. 

Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Pauline88
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle reactie.

ik heb de app van orange mee overgezet naar nieuwe iPhone. Dus de login en wachtwoord stond niet meer bij opgeslagen wachtwoorden.

nu wil ik die opvragen maar versturen ze dat ook via sms...wat ik niet kan ontvangen.

is de gebruikersnaam iets wat je zelf kiest of idd van orange ofzo?

@Pauline88  je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen