Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-20 20h30
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Pauline88 je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden.
Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:
De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald.
Moest het niet gaan kan je ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens.
Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter.
@Pauline88 je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen.
@Pauline88 stuur dan een berichtje via Messenger of Twitter. Dan doe je een beroep op het Webcare team die gaan je verder kunnen helpen. Geef daarbij je nummer waar het om gaat en ook je Indentiteitskaartnummer , aan de hand van die gegevens zullen ze je pukcode kunnen geven.
Als alles op orde is beste is dan toch je klantenzone in orde te krijgen zodat je kan inloggen. Daarin kan je heel veel regelen en zien en aanpassen.
Dan zouden ze beter een automatisch bericht zenden vb. U bericht is in behandeling wij helpen u vanaf het mogelijk is verder. Ik begrijp dat ze anders een hele dienst met personeel moeten hebben om mails te beantwoorden maar zo onduidelijk allemaal.
@Pauline88 helaas gaat dat automatisch bericht niet mogelijk zijn het is en blijft FB of Twitter. Dan zouden hun dat moeten erin verwerken en enkel voor bedrijven. Of er zou een chatbot moeten zijn net als Proximus heeft maar dat is een stomme pc die niks terug zegt dan sta je altijd in de wacht. Heb dat in het verleden nog meegemaakt. En voor je dan iemand krijgt ben een week verder tenzij je een klacht indient .
@Pauline88 je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden.
Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:
De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald.
Moest het niet gaan kan je ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens.
Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter.
Bedankt voor de snelle reactie.
ik heb de app van orange mee overgezet naar nieuwe iPhone. Dus de login en wachtwoord stond niet meer bij opgeslagen wachtwoorden.
nu wil ik die opvragen maar versturen ze dat ook via sms...wat ik niet kan ontvangen.
is de gebruikersnaam iets wat je zelf kiest of idd van orange ofzo?
@Pauline88 je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen.