Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-24 13h03
Antwoorden: 1 antwoord
Enkele weken geleden hebben wij via een love-pack een nieuwe internetaansluiting gekregen via Orange. Deze was snel in orde en werkt voorlopig perfect. In ons pack was echter ook tv voorzien. Deze is niet geïnstalleerd. Na hier al 2x voor te bellen en 2x een dossier werd opgestart met de belofte dat ze ons snel gingen contacteren voor een afspraak, is dit nog steeds niet gebeurd. We krijgen de boodschap dat er bij het internet een foutmelding is, terwijl dit allemaal perfect loopt, en dit hierdoor niet kan gestart worden. Iemand die hier ervaring mee heeft of ons tips kan geven?
Hier kunnen we er (als klanten) ook niks aan doen, @Glenvde
Waarschijnlijk een probleem met de activatie van de decoder om 1 of andere reden
Enige wat je kunt doen in afwachting is VrtMax, VTMGo, Go Pay en zo om via internet TV te kijken. Niet ideaal, maar depanneert een beetje. Eventueel een tijdje abonneren op TV Vlaanderen
Good luck
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |