annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

Topic gestart op: 03-10-18 13h07

Antwoorden: 14 antwoorden

rude
Aspirant verkenner

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

OPGELOST

Hallo,
Mijn appartement wordt volgende week opgeleverd en ik zou bij orange willen aansluiten om de diensten van internet en tv te willen gebruiken.
Ik lees hier dat er blijkbaar lange wachttijden zijn om dit te verkrijgen, en mijn vraag is wanneer ik dan de aanvraag moet indienen om tegen minstens eind november zeker internet en tv ter beschikking te hebben.

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@sbwtruong  de tap of de paddestoel is de aansluiting van Telenet zelf waar uiteindelijk uw kabel aan aangesloten wordt. Nee ook zelf niet knoien bedrading want ook ik ben daar een leek ik daar ga ik niks op kunnen zeggen hoe en wat . Hier onder een linkje met wat ik bedoel en hoe te werk gaan met de kabel neer te leggen en ook eveneens welke kabel. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/voorzie-de-buitenbekabeling

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
rude
Aspirant verkenner

Bedankt patrick2 voor het snelle antwoord.
Ik volg je raad en doe direct het nodige. 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Het hangt er volgens mij ook vanaf welke streek/regio , voor mij was het slechts een week wachten tot ze kwamen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous Het hangt vooral van infrax af want die doen de aansluitingen voor Telenet 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ja infrax heeft hier 3 a 4 dagen voor de orange installatie datum gekomen, maar dat was omdat ik niet bij telenet zat en moesten mij  weer aansluiten op de tap.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen