annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MMS buiten bundel aangerekend

Topic gestart op: 20-06-22 11h48

Antwoorden: 18 antwoorden

comima
Aspirant genezer

MMS buiten bundel aangerekend

Hallo ! 

Vraagje aub ...

Sinds de prijsveandering van Orange krijg ik een "buiten bundel" aangerekend voor het versturen van MMS... en heb ik eerder nooit gehad.

Zijn de MMS en SMS diensten niet meer gratis of ben ik mis ? 🤔  Ik heb eeb Go Plus abonnement.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.  🙂

 

 

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
SteveVG
Gewaardeerd verkenner

2 keer na elkaar 0,24€ aangerekend gekregen voor mms.
0,48€ is niet veel maar dan moeten ze hun pagina's van hun website wel onderhouden.
Had eerst gekeken op internet www.orange.be/nl/wetrekkenhetrecht en kwam op een (blijkbaar oude, niet gewiste) pagina terecht waar staat dat het gratis is.
Na telefonisch contact een discussie met een medewerker die zei dat dat geen pagina van hun was en er ook niet naar wilde kijken.
Sorry maar een pagina die begint met www.orange.be is volgens mij wel van orange. 🙂 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@SteveVG 

Je hebt  groot gelijk, die pagina is effectief van Orange en er staat heel foutieve info op. Uit 2019, dat is tegenwoordig de oertijd.

Ik zou in uw plaats een compensatie eisen, al was het maar een symbolische. Het gaat inderdaad niet om een geweldig bedrag maar wel om het principe. Die pagina is van Orange en er staat foutieve misleidende info op die u geld gekost heeft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Dan krijg je dus een medewerker aan de lijn die er nog niet naar wilt kijken waarna het een bitsige discussie wordt 😊  Heeft wel opgebracht want pagina is ondertussen offline gehaald

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@SteveVG 

Da's dan toch al iets ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen