- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nieuwe klant: aanmelden klantenzone lukt niet vanwege bestaande registratie op gsm nummer
De my orange app werkt naar behoren. Inloggen via de PC op "myorange" voor mijn nieuw LOVE abonnement via het GSM nummer van Arend optie via de PC lukt het. Dit vanwege een bestaande registratie op het gsmnummer, die zeker niet van mij is en waarvan mij de gegevens en naam totaal onbekend zijn.
Ik wil nog vermelden dat ik nooit een vorig contract gehad bij Mobistar of Orange gehad heb. Contact met de helpdesk leverde op dat de accountgegevens gereset zouden worden en na een uurtje kon ik met mijn GSM nummer opnieuw registreren. Account zou dan na 2 dagen gebruikt kunnen worden.
Helaas kan ik mij na één uur via mijn nummer nog steeds niet registreren en blijven de melding komen dat het nummer reeds geregistreerd is.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou via de klantendienst nr 5000 even opbellen hoor!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goed zo weer een tevreden klant nog veel plezier ermee.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou via de klantendiens nr 5000 even opbellen hoor!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Johevri er zal toch ergens een registratie zijn of met uw nummer of email adres. Zou gewoon via facebook messenger bericht sturen daar wordt men ook redelijk snel geholpen .
