- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?
Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.
Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!
Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?
mvg,
Aquaman
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Vincent_Wister schreef:
Hi,
I am representing Wister Company.
The contact email you put in our company line has changed.Can you please modify it in the list ?
Here's the new email address for Belgium support : support.be@wister.eu
Thank you in advance for your help.
Best regards,
This is a newsgroup - There's no one from Orange
You have a couple of options to have your mail address changed
- you can change it in your customer zone
- Call number 5000 - you may have to wait
- Send a private message with messenger on facebook https://www.facebook.com/OrangeBelgium
- Go to a shop
Best,
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dus het kan geen kwaad dan? want vorige maand had ik er blijkbaar 321 naar dat nummer , dus het is elke keer we verbinden met de MyOrange app dat we zo een sms krijgen naar die dienst?.
Groetjes,
KJ
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Anonymous
Ik denk dat @patrick2 gelijk heeft, het kan geen kwaad en het kost niks. Vermoedelijk is het dus zo dat wanneer je bepaalde info opvraagt via uw foon dat er dan een speciale sms vertrekt naar die dienst om die info op te vragen. Het resultaat krijg je dan op uw scherm.
Ik heb eens verschillende facturen bekeken en daar heb ik nog veel meer nummers gevonden, en eentje daarvan verwees bvb naar "Orange Thank You". Zal waarschijnlijk uitgevoerd worden wanneer je in de My Orange app in de Thank You rubriek uw geschenk opvraagt of valideert. Zoiets moet het zijn.
Het is dus compleet onschuldig, maar Orange had hier wel inderdaad meer info over mogen geven, een beetje uitleg op de factuur.
Het is nu WeekEnd, maar maandag zal @Totem dit wel kunnen bevestigen (of ontkennen, maar hopelijk niet)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste @Cdt24801,
dit lijkt me wel een plaisibele uitleg.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat dit op vroegere fakturen slechts sporadisch voorkwam, 1 tot 5 keer/maand en nu bijna dagelijks 1 tot +100 keer/maand.
De diverse benamingen van de bestemmingen zijn: Prodo, ASTRID, CM Telecom, RingRing; Orange Thank You; Orange; The Ring Ring Company; Belgacom DIS.
Ik hoop dat er iemand een degelijke uitlag hieraan kan geven.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het is inderdaad raar ik heb dit trouwens ook enkel met dat 1ne nummer , soms 320 keer per maand.
Zal wel niets zijn 😉
Groetjes,
KJ
