Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-20 10h58
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben 2 maand geleden Orange Dolfijn geworden en ik zou nu een smartphone willen kopen via mijn abonnement.
Ondertussen zijn de abonnementen veranderd en vind ik nergens of dit nog kan via een orange Dolfijn.
Voor de volledigheid: ik wil graag mijn Dolfijn houden, de nieuwe Go-abonnementen komen minder goed overeen met mijn verbruik.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het lukt blijkbaar wel, maar dan moet ik een paar maanden orange-klant zijn. (Zie eerste antwoord op mijn vraag).
@IanHeydens als je graag een nieuwe GSM wil en je wil je Dolfijn behouden zit er niks anders op dan je gsm zo te kopen en dus cash te betalen. Je kan niet meer genieten van een Dolfijn met smartphone omdat er dus de nieuwe formules gekomen zijn. Als je een gsm wil en die wil je aan je abonnement koppelen zit er niks anders op dan de Go formule's te nemen met een smart data.
Het lukt blijkbaar wel, maar dan moet ik een paar maanden orange-klant zijn. (Zie eerste antwoord op mijn vraag).
@IanHeydens en @Cdt24801 je vermeld er duidelijk bij dat je je Dolfijn wil BEHOUDEN. Maar dat kan niet want de dieren abonnementen zijn er niet meer. Dus als je tarief plan wijzigt , dus smartphone met abbo krijg je automatisch een Go abonnement.
@patrick2 schreef:
@IanHeydens en @Cdt24801 je vermeld er duidelijk bij dat je je Dolfijn wil BEHOUDEN. Maar dat kan niet want de dieren abonnementen zijn er niet meer. Dus als je tarief plan wijzigt , dus smartphone met abbo krijg je automatisch een Go abonnement.
Zijt ge daar zeker van? Indien je reeds langer dan drie maanden klant bent heb je de optie om uw oude abo te behouden.