Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-22 16h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik wacht al enkel dagen op mijn aansluiting en de bestelde smartphones.
Er was beloofd voor 19u besteld de dag erna geleverd.
We zijn al verder en het zelfs nog niet verwerkt!
Ik breng dan nog 3 nieuwe abonnementen aan!
Met gevolg dat er 2 keer betaald zal moeten worden, bij Orange en Telenet!
Ik spreek hier over en verschil van zeker 60 euro!
Dank U Orange om de belofte niet na te komen........
Och man wij stonden achter met betalingen direct alles afgesloten en alles geblokkeerd onze rekeningen zijn ondertussen al 3 dagen betaald en nog altijd alles geblokkeerd en toppunt is ik kan ze jiet bellen zelf niet op het gratis nummer of op 5000 want alles is afgesloten
Nooit begrepen, @Bjornslagmulder waarom facturen betalen niet belangrijk is, maar terug aansluiten wel
Als je de facturen betaalt vanuit My Orange zijn ze direct op de hoogte, gewoon overschrijven zien ze pas later Hoe weet ik zeker dat Orange mijn betaling ontvang... - Tribe
@DVM2020 De leveringen kunnen altijd wat later zijn voor zover ik hier lees
Het is maar vanaf de sim kaart geactiveerd wordt dat er betaald moet worden
Sim kaart activeren met een nummer zal dit bij Telenet desactiveren.
Misschien zit je met een dag overlap
Wij, als klanten kunnen hier niet in tussen komen
Voor contact met Orange via chat hier volledig naar onder scrollen Orange contacteren | Orange België
Dan het blauw icoon rechts klikken
Best je bericht in kladblok voorbereiden met alle gegevens. Eens de chat opgestart, kun je copieren en plakken
Good luck
Zodoende een reactie van een persoon die enkel maar reageert uit gevoel of betervoelendheid dan de persoon in kwestie moest het meneer zelf voorkomen hij zou anders praten maarja de indianen waren ook geen grote praters UCH
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |