Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-20 05h32
Antwoorden: 29 antwoorden
Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je moet daar geen app voor downloaden. Je (uw foon bedoel ik daarmee) hebt het of je hebt het niet.
Als je het hebt, werkt het in elke telefoon app zonder dat je daar iets voor moet installeren.
Of je het hebt of niet hangt niet alleen van uw foon maar ook van uw provider af. Het kan best zijn dat de fabrikant het voorzien heeft maar dat provider X het wel en provider Y het niet geïmplementeerd heeft voor uw foon.
Klopt, die google app dringt zich op als standaard, zoniet opent hij gewoon niet.
En ja, hij stond dus als standaard bij mij. Maar nergens in de settings die visual voicemail te vinden ...
Nochtans, zowel in de native samsung app als in e Orange app staat die wel en is ook actief, je hebt mijn screenshots gezien.
Blijkbaar hebben wij dus net tegengestelde fenomenen: bij mij werkt de VVM, maar niet op de google app, bij u staat hij in de google app maar hij werkt niet, ook niet in de native app ...
Ik zou zeggen: probeer eens de native samsung app (en / of de Orange app, die twee leven vredelievend naast elkaar) en gooi de google app er eens af. Niets is onomkeerbaar, je kan hem er zo weer opzetten nadien.
Veel succes 😉
Ik heb de app er al meerdere malen afgesmeten, ik vind het nog steeds vreemd dat ik op de klantenzone de optie niet krijg om Visual Voicemail te enablen. En als ik #129# doe en de USSD code run in de dialer dan krijg ik een pop-up " Sorry, je hebt geen toegang tot deze dienst".
Jep, dit heb ik ook gedaan. Ik heb ook net de optie afgezet in de Google Phone app en hem dan proberen aanzetten in de Samsung Phone app, helaas dit werkte ook niet.