Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
Slaap al jaren in de winter onder een verwarmd deken heerlijk. Is trouwens ook goed voor mijne rug want de kou op mijn rug doet ook geen goed.
Mijn vensters blijven dicht met die vries kou.
@patrick2 Vandaag had ik ook kou , de verwarming ging niet goed , deze namiddag laat ⏰ is er iemand komen kijken 👀 en ze hebben knoppen besteld en nog stukken tegen maandag ten laatste zal het gemaakt zijn . Boven gaan ze volle bak ook al staan ze uit raar daardoor beneden gaat ze alles tot 14 graden .
Beetje warmte maar niet genoeg. Ze hebben het dan ook druk er zijn er zelfs zonder verwarming mag er niet aan denken dus wacht ik netjes mijn toer af .
Telefoontje gekregen dat de woef 🐕 van mijn broer mij mist voor te gaan wandelen 🚶♀️.
Het is wel koud 🥶 maar wandel wel graag en onze hond kan er goed tegen gisteren nog een dik half uur met Noa gaan wandelen heel vroeg in de morgen . Drie keer is een buiten hond .
Voor mij is dat al te warm een elektrische deken ik wil geen verwarming in de slaapkamer te warm 🥵.
vannacht weer vriezen tot -6 @Josette heb mijn voorzorgen voor mijn wagen genomen 😉. Zal nu wel warm hebben .
Patje werk ze ! En hou je warm .
Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Je komt maar niet van je miserie van af hè . Ga niet te veel roepen zelf ,last ook van mijn rug en nek , maar moet nog even op mijn tanden 🦷 bijten . Door de drukken dagen en tussenin even rusten . @patrick2 Warmte is zeer goed voor de rug . Mijn kinesist geeft dat gezegd , doe af en toe en soort klei in de microgolf en leg dat op mijn rug gekocht bij de kinesist , dekentje zou beter zijn . Maar durf daar niet mee te slapen 😴 al veel ongelukken mee gebeurt .
Mijn raam staat wel gekieperd open . Nu even gesloten door dat de verdomde verwarming gaat zal binnenkort opgelost zijn .
Wou dat ik de mensen in de kou kon helpen .
Heb op zolder wel een paar donsdekens en dekentjes van vroeger toen de gasten kwamen slapen 😴 bijeen getrommeld en ga ze aan de mensen geven die buiten slapen 😴 . Maar ga het zelf gaan geven . Bij ons slapen er ook buiten .
ze gaan hun een jaar een warme plek geven . En dan ergens een vaste plaats.
Fijne avond en hopelijk 🤞wordt het volgende week echt minder koud voor de mensen buiten .
doei tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt