annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App werkt niet wegens zogezegd gekraakte gsm

Topic gestart op: 28-08-18 14h15

Antwoorden: 4 antwoorden

deurenkletser
Ervaren verkenner

App werkt niet wegens zogezegd gekraakte gsm

Beste,

Ik ben sinds vandaag klant voor internet en TV. Het koppelen van de app is gelukt maar het Live TV kijken lukt niet. Ik krijg dan als foutmelding:

(vo:android_8001) Afspelen op gekraakte toestellen is niet toegestaan. Controleer je toestel.

Ik heb als GSM een Xiaomi Mi A1 die draait op Android 8.1.

Dit is een GSM die compitabel is met alle netwerken hier en er staat gewoon een pure Android op. In mijn ogen is daar niets 'gekraakt' aan. Wat valt hier aan te doen?

Mocht de vraag komen, het toestel is uiteraard niet geroot en is dat ook nooit geweest.

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik ben sinds vandaag klant voor internet en TV. Het koppelen van de app is gelukt maar het Live TV kijken lukt niet. Ik krijg dan als foutmelding:

(vo:android_8001) Afspelen op gekraakte toestellen is niet toegestaan. Controleer je toestel.

Ik heb als GSM een Xiaomi Mi A1 die draait op Android 8.1.

Dit is een GSM die compitabel is met alle netwerken hier en er staat gewoon een pure Android op. In mijn ogen is daar niets 'gekraakt' aan. Wat valt hier aan te doen?

Mocht de vraag komen, het toestel is uiteraard niet geroot en is dat ook nooit geweest.

Ugh @deurenkletser,

 

Wat netelig, geliefde aspirant verkenner.

 

Totem - Grote Wijze - raadt je aan om contact op te nemen met de merkleverancier. Zij kunnen onderzoeken waarom je toestel gecategoriseerd wordt als 'gekraakt'.

 

Heb je je smartphone al teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dit kan een oplossing bieden.

 

Ik hoop van harte dat je weldra kan genieten van de app Orange TV.

 

Ga waarheen de wind je brengt.

 

🦅 Totems Groet 🦅

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@deurenkletser

Ik heb ooit net hetzelfde meegemaakt, dus ook de app die weigert op te starten omwille van geroot terwijl dat niet het geval was en ook nooit geweest.

Bij mij is dat toen opgelost door de app te verwijderen, de foon opnieuw op te starten en dan de app terug te installeren.

Probeer dat eens, baat het niet, het schaadt ook niet ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Nu ik eraan terugdenk, ik had de app al een tijdje en voordien werkte die wel goed. Na de herinstallatie bleek het al een nieuwere versie, dus ik had een update gemist ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
deurenkletser
Ervaren verkenner

Helaas, biedt geen oplossing. Voorlopig nog geen live TV dus. Op een andere gsm werkt het wel.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen