Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Hallo
ben blij voor jullie ,bij mij de technieker 6 keer geweest elke keer een nieuw decoder met de slecht serie nummer die beginnen met 27. ...... geplaatst in totaal 4 , nu de 2 februari 2019 de techniek op nieuw geweest met en nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ tot nu toe geen probleem meer ,eindelijk kan onze de tv normaal bekijken .grtj
@wossol schreef:
Eergisteren de nieuwe decoder geïnstalleerd gekregen, tot nu toe geen problemen. De technieker zei dat het ook een bekend probleem was, hij vond het in elk geval niet raar dat de decoder omgewisseld moest worden.
Tja, die man zal dat heel dikwijls meemaken zeker ...
En uw nieuwe, is dit er eentje van de goede reeks (serienummer beginnend met 31)?
Beste Cdt 24801 ,
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe model
de 31 kwamen plaatsen ter vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek
Ja, wat ik heb gezegd:
- Probleem dat decoder vastloopt.
- Volgens het forum moet ik er een met serienummer 31 hebben en ik zou graag hebben dat deze geleverd wordt.
Daarop gaf de klantendienst aan dat dit geen probleem was en kon er direct een afspraak gemaakt worden. Mocht er iemand moeilijk doen, dan gewoon eisen dat dit gedaan wordt. Je betaalt immers voor een werkend product!
Eerder ook wel iemand aan de lijn gehad die zei dat het niet verholpen zou worden met een andere decoder en er gewacht moest worden op een software update in maart. Het is dus essentiëel dat je voet bij stuk houdt en niet akkoord gaat voordat je een nieuwe decoder krijgt.