annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Topic gestart op: 26-02-18 15h39

Antwoorden: 30 antwoorden

peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

OPGELOST

Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren.  Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen. 

De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.

Mooie en snelle service van Orange! Uch!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
30 ANTWOORDEN 30
CornelisS
Gewaardeerd verkenner

Hey Peter,

Deze problemen heb ik ook gehad. De oorzaak bleek oververhitting doordat ik het apparaatje netjes weggebouwd heb in een kastje werdt hij te warm.

Na het maken van voldoen ventilatie was het probleem opgelost.

 

Grt,
Cornelis

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hoi Peterdieltjens,

 

Valt hij gewoon uit (je ziet de ledjes op de decoder wegvallen) of herstart hij effectief?

 

Indien hij uitvalt: Test eens op een ander stopcontact (indien verbonden via een verdeelstekker, rechtstreeks op een stopcontact aansluiten).  Eens kijken of het kabeltje voor de stroomtoevoer nog wel goed insteekt.  Ook eens kijken of het knopje van de schakelaar niet per ongeluk ergens tussen geplet zit, dat heb IK al eens voorgehad 🙂

Indien hij herstart: Bellen naar technische ondersteuning, want in dat geval moet er eens gekeken worden wat er gaande is 🙂

0 pluimen
peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

Hij herstart. Bedankt voor de reactie.

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Voor je naar de helpdesk belt.  Kan je eens kijken of er een software update ter beschikking is?  Kan nadien opgelost zijn 🙂

 

Je doet dit via het menu (zie screenshot):

 update.jpg

 

0 pluimen
peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

Er is geen update. Probleem zit dus niet daar.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen