Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 15h39
Antwoorden: 30 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen.
De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.
Mooie en snelle service van Orange! Uch!
Hey Peter,
Deze problemen heb ik ook gehad. De oorzaak bleek oververhitting doordat ik het apparaatje netjes weggebouwd heb in een kastje werdt hij te warm.
Na het maken van voldoen ventilatie was het probleem opgelost.
Grt,
Cornelis
Hoi Peterdieltjens,
Valt hij gewoon uit (je ziet de ledjes op de decoder wegvallen) of herstart hij effectief?
Indien hij uitvalt: Test eens op een ander stopcontact (indien verbonden via een verdeelstekker, rechtstreeks op een stopcontact aansluiten). Eens kijken of het kabeltje voor de stroomtoevoer nog wel goed insteekt. Ook eens kijken of het knopje van de schakelaar niet per ongeluk ergens tussen geplet zit, dat heb IK al eens voorgehad 🙂
Indien hij herstart: Bellen naar technische ondersteuning, want in dat geval moet er eens gekeken worden wat er gaande is 🙂
Hij herstart. Bedankt voor de reactie.
Voor je naar de helpdesk belt. Kan je eens kijken of er een software update ter beschikking is? Kan nadien opgelost zijn 🙂
Je doet dit via het menu (zie screenshot):
Er is geen update. Probleem zit dus niet daar.