annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Home Internet en TV

Topic gestart op: 19-12-21 14h20

Antwoorden: 5 antwoorden

TinyP
Aspirant verkenner

Home Internet en TV

Ik heb op dit moment Home Internet en had hier graag TV ook nog aan toegevoegd aangezien er mij werd verteld dat dit op elk moment kon toen ik mijn contract af sloot - het is dus ook zonder mobiel nummer. Ik ben voor ik belde nog even naar een Orange-shop geweest om nogmaals te vragen of dit mogelijk was én of dit ook zonder installateur kon aangezien ik dit ook zelf gewoon kan instellen.

Goed, dus ik bel vandaag naar de klantendienst, ik kan meneer zijn naam niet meer herinneren - en dat doet er nu ook niet meer toe, maar die zei me dat dit niet mogelijk was en ik een mobiel nummer nodig heb om het zelf aan te passen in de klantenzone. Ik vertelde meneer dat ik al een account op de klantenzone had en blijkbaar kon dit helemaal niet ook al zat ik tijdens het gesprek recht naar het klantenzone scherm te kijken?

Dit zei hij me ook op een redelijk onbeschofte toon, waar hij nog aan toevoegde dat ik dan meer weet dan hij. Ik heb hierna de telefoon ook gewoon neergelegd want ik laat niet zo tegen me praten. Maar nu zit ik nog steeds met hetzelfde, alleen is nu de drang groot om gewoon over te stappen naar ergens anders, dit is niet de eerste keer dat ik mindere ervaringen heb met de klantendienst.


Wat nu? Hebben beide winkels me dan verkeerde informatie gegeven of kent deze meneer zijn werk gewoon niet en probeer ik beter op een andere dag te bellen in de hoop dat ik iemand anders aan de lijn heb?


Mijn excuses indien het verhaal een beetje warrig is en het mogelijk verkeerde forum/thema, maar ik zit op dit moment ook op het laatste van mijn latijn..

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

@TinyP Als je het kan activeren in je klantenzone, zou ik dat gewoon doen

 

TinyP
Aspirant verkenner

@GregoryHelaas kan ik dat niet, anders had ik dat ook gewoon gedaan. TV Lite staat er wel bij, maar die heeft net niet de zenders die ik wil.

 
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ok, @TinyP dacht dat je de lite wou, my mistake

Denk dat je beter naar een shop gaat  er zal wel installatie nodig zijn van een technieker - decoder installeren en activeren

ps - iets over mobiel

Met TV kom je op 40 + 15 EUR/maand = 55 EUR /maand

Als je een mobiel abonnement erbij neemt komt TV + internet op 49 EUR/maand

Dus als je een mobiel abonnement erbij neemt, heb je al 6 EUR bonus of mindering

Vergelijk hier even Internet: Configureer je Love pack | Orange België

 

 

 

 

 

0 pluimen
TinyP
Aspirant verkenner

Ik ben blij met mijn huidige provider, ik heb in het verleden met Orange alleen maar problemen gehad ermee - daarom dat ik ook veranderde, een mobiel abonnement juist om misschien een 2 euro te drukken (sociaal tarief) zit er voor mij niet in.

 

Ik zie wel nog wat ik doe en bel later nog eens in de hoop iemand anders aan de lijn te krijgen, ook stap ik de shop nog eens binnen om het daar uit te leggen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen