Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-21 14h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb op dit moment Home Internet en had hier graag TV ook nog aan toegevoegd aangezien er mij werd verteld dat dit op elk moment kon toen ik mijn contract af sloot - het is dus ook zonder mobiel nummer. Ik ben voor ik belde nog even naar een Orange-shop geweest om nogmaals te vragen of dit mogelijk was én of dit ook zonder installateur kon aangezien ik dit ook zelf gewoon kan instellen.
Goed, dus ik bel vandaag naar de klantendienst, ik kan meneer zijn naam niet meer herinneren - en dat doet er nu ook niet meer toe, maar die zei me dat dit niet mogelijk was en ik een mobiel nummer nodig heb om het zelf aan te passen in de klantenzone. Ik vertelde meneer dat ik al een account op de klantenzone had en blijkbaar kon dit helemaal niet ook al zat ik tijdens het gesprek recht naar het klantenzone scherm te kijken?
Dit zei hij me ook op een redelijk onbeschofte toon, waar hij nog aan toevoegde dat ik dan meer weet dan hij. Ik heb hierna de telefoon ook gewoon neergelegd want ik laat niet zo tegen me praten. Maar nu zit ik nog steeds met hetzelfde, alleen is nu de drang groot om gewoon over te stappen naar ergens anders, dit is niet de eerste keer dat ik mindere ervaringen heb met de klantendienst.
Wat nu? Hebben beide winkels me dan verkeerde informatie gegeven of kent deze meneer zijn werk gewoon niet en probeer ik beter op een andere dag te bellen in de hoop dat ik iemand anders aan de lijn heb?
Mijn excuses indien het verhaal een beetje warrig is en het mogelijk verkeerde forum/thema, maar ik zit op dit moment ook op het laatste van mijn latijn..
Goed, @TinyP
denk dat de shop de beste keuze is. Wie je aan de lijn krijgt bij de 5000 is niet te voorspellen
good luck