annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

It's Netflix time!

Topic gestart op: 28-10-24 10h55

Antwoorden: 7 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

It's Netflix time!

Ugh iedereen!

Geweldig nieuws!

Vanaf 27 Oktober kan je je direct abonneren op Netflix via je Orange abonnement 😊.

Het Netflix abonnement is beschikbaar in drie versies:

Totem_0-1730108895665.png

Dit zijn de mogelijkheden:

•  Neem Netflix als een losse optie: elke klant kan zich abonneren op Netflix tegen het standaardtarief. Deze optie geldt voor alle Orange-klanten.
  • Totem_1-1730108955582.png

Netflix kan worden genomen als onderdeel van een pakket met het Zen- of Giga Fiber-abonnement. In dat geval bieden we het Standaardpakket of het Premiumpakket aan.

Zen + Netflix pakket: 6 maanden korting

Giga Fiber + Netflix pakket: levenslange promo

Totem_2-1730109015998.png

Goed om te weten:

•  Een bestaand Netflix-account kan worden gekoppeld
  • Activering en versiewijzigingen via het Netflix-portaal zijn niet mogelijk
  • Je kunt de Netflix optie zelf beheren via je My Orange app of je Customer zone.
  • Netflix zal ook compatibel zijn met de Tv Box via de Chromecast 😉.

Totem wil het beste voor zijn Tribe!

Totem

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
fideba
Gewaardeerd verkenner

Dat is goed nieuws !  Kan dit ook met business abonnement ?

Nog steeds geen Netflix app op de Android decoder ?  Dat is toch heel vreemd, als er combi-abonnementen worden aangeboden (en laat ons eerlijk zijn: iedere andere provider heeft ondertussen al héél lang de Netflix app)

0 pluimen
Glenny91
Ervaren verkenner

vind ik ook, is de enige die nog ontbreekt: Disney+, Streamz, Amazon Prime, HBO... enkel Netflix schitttert nog in afwezigheid...

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @fideba ,

Ik vermoed dat je wel Netflix zult kunnen kijken maar of je korting zult krijgen zal ik me niet over uitspreken. Ik weet dat zelfstandige er gebruik van kunnen maken maar weet het niet van business klanten.

Heb je al de laatste nieuwe tvbox? Anders moet je eens kijken of er geen update beschikbaar is waardoor de app zichtbaar wordt op de tvbox. De tvbox waarover ik spreek is een klein zwart vierkantje. Als je nog een decoder hebt dan is deze groot en rechthoekig.

0 pluimen
fideba
Gewaardeerd verkenner

Klopt, ik heb de Android tvbox, na update is de Netflix app er !

Tx !

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen