Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-06-22 11h37
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, we zijn een maand bij Orange, en nog steeds kan je een opname niet herbekijken als je de ondertiteling aanzet of aangezet hebt. Je moet dan zelf uw decorder resetten en dan lukt het soms. Al verschillende malen bij "5000" gehoord dat ze er mee bezig zijn, maar een maand om een bug op te lossen is wel heel lang. Iemand een idee wanneer dit opgelost zijn geraken? En krijgen we daar bericht van ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Ervaar net hetzelfde
Op de klantendienst heeft men mij verzekerd dat het inderdaad een bug is en dat ze ermee bezig zijn
Men liet mij verstaan dat we op de hoogte zouden gesteld worden wanneer de update zou plaats vinden
groetjes
Hoi
Heb zo net een automatische update van de tv-box ontvangen
En nu duimen dat het opgelost is
Ze hebben toch woord gehouden bij Orange
Groetjes
Frank
Jammer dat ze het na een maand nog steeds niet gevonden hebben...
Hoi,
Ervaar net hetzelfde
Op de klantendienst heeft men mij verzekerd dat het inderdaad een bug is en dat ze ermee bezig zijn
Men liet mij verstaan dat we op de hoogte zouden gesteld worden wanneer de update zou plaats vinden
groetjes
Hallo @balajan & @FVBIzegem ,
De technische dienst is hiervan op de hoogte en werkt voor een oplossing! Excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip.
Groetjes,
Mustafa
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |