- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange TV: Traag zappen
Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...
Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg
Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.
Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Is dit probleem de dag van vandaag opgelost??? Wij overwegen Orange TV aan mijn GSM abonnement toe te voegen. Voor en nadelen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit is iets van 5 jaar geleden, @Marjan
Toen in in oct 2019 werd is mij dit niet opgevallen.
Ondertussen is de nieuwere android TV box uit. Duurt het een seconde ? Een halve ?? Nooit op gelet - is dus niet storend
Als je een TV abonnement neemt, best met vast internet en niet het TV lite abonnement want dan zit je te Chromecasten
Heb mijn oude decoder door de nieuwere vervangen Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ondanks dat men dit probleem heeft gemarkeerd als "Opgelost" is niets minder waar.
Het probleem bestaat nog steeds.
Had gehoopt (zoals velen waarschijnlijk) dat er na de laatste grote software update van de decoder in November beterschap zou zijn....helaas
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit probleem is niet opgelost maar de vraagstelling wel, dat bedoelen ze.
Het "opgeloste" antwoord is dat ze er mee bezig zijn :-D.
