Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Alle informatie rond de badges

De laatste tijd zijn er weer vele vragen binnen gekomen rond de te verkrijgen badges. Daarbij komen dus ook weer vele antwoorden over het hoe en wat. Daarom heb ik hier de belangrijkste topics, die gemaakt zijn door ons allemaal ,samen gezet zodat iedereen deze informatie goed door kan lezen. Dan he

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.8K

2

0

• RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette hele goedemorgen deze morgen. We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aanslu

Vraag

• 

Tribe Lounge

134.8K

6

0

• Hoe een klacht indienen?

Ik zou graag een klacht willen indienen omdat ik nog steeds niet terug betaald ben door Orange. Ik heb bijna 2 maanden geleden een gsm aangekocht via Orange nu was ik op dat moment geen 3 maanden klant dus had ik blijkbaar geen recht op een gsm. Ik heb wel de €199 euro betaald voor de gsm maar ik he

Vraag

• 

Tribe Lounge

8.3K

2

0

• De vragen enquete

Zoals misschien al vele gemerkt hebben is er na de verandering van de Tribe een kleine Enquete. Deze stelt je in staat om een aantal vragen te beantwoorden over Orange en de Tribe. Dus waarom je een bezoek bracht hier en of je een product online of in de shop zou kopen. Voor vele kan die Enquete een

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

2

0

• Visual Voicemail

Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier op de tribe. Ik had even een vraagje i.v.m. visual voicemail. Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Groetjes 😃

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.5K

3

0

• Een klein woordje naar de nieuwkomers

Vandaag de dag zijn er weer vele nieuwkomers bij gekomen. Zoals vele proberen we hier allemaal onze weg te vinden. Daarbij kan je al gebruik maken van de zoekbalk boven aan de pagina die je al een heel eind op weg kan helpen. Maar je kan ook altijd je vraag stellen hier en die vraag hoeft niet speci

Vraag

• 

Tribe Lounge

5.4K

3

0

• Badges : Hoe werkt het

Hoe werken de badges bij Orange?

Vraag

• 

Orange Thank You

2K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe krijg ik meer pluimen?

Simpel, post een hart emoji als antwoord op dit topic en like al de andere antwoorden. ❤️ Spread the love ❤️

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.7K

6

0

“Orange phone” badge

Ik kocht een tijdje geleden deze Iphone in een lokale orange shop. Nu ging ik recent door de badges en zag daar de orange phone badge. Wat word hieronder verstaan? Ik kocht in de orange shop mijn Iphone en heb mijn abonnement erbij geupdate. maar de badge is niet unlocked. moest ik dit aanvragen of

Vraag

• 

Orange Thank You

1.7K

1

0

Thank you geschenk: Teatower

Vandaag kreeg ik een smsje van Orange dat ik mijn verjaardagscadeautje niet mocht laten liggen. Ik doorloop de procedure en kies voor het ontdekkingspakketje van Teatower. De code die ik krijg van Orange is echter maar geldig tot 30-04-2020 ontdek ik nadat ik koos voor Teatower. Mijn verjaardag was

Vraag

• 

Orange Thank You

2.7K

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...