Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Thank you geschenk

Wij hebben gisteren een link gekregen voor een thank you geschenk (6wkn hln, de morgen, humo) Wij hebben gekozen voor hln. We hebben de volledige procedure doorlopen en als we de termijn van het abonnement bekijken is het maar 2 weken in de plaats van 6. Wat hebben we verkeerd gedaan ? Mvg, Jacky

Vraag

• 

Orange Thank You

2.1K

1

0

• Adres wijziging

Ik heb mijn thuisadres waar ik klant ben, maar heb een tijdje geleden een gsm gekocht en die op een ander adres laten bezorgen, omdat ik niet thuis zou zijn wanneer deze geleverd zou worden. Sinds dien staat dit adres op mijn facturen (krijg mijn facturen wel per mail, maar toch..?!) en wil dit vera

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.5K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Inloggegevens tribe

Ik ben al maanden lid van de tribe, maar kon me niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist..vroeg dus (meerdere x) nieuwe aan via mail, maar heb nooit een mail gehad.. na een telefoontje naar Orange gisteren gingen ze mijn abonnement resetten ofzo en moest ik na 15 min mijn gsm opni

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.3K

1

0

• Datasim gekoppeld aan simabonnement(en)

Kan jullie datasim gekoppeld worden aan 2 gsm abonnementen om de data te bundelen? Of is dat steeds 1 op 1. Dus 1 datasim per abonnement, of 1 datasim voor 2 abonnementen. Waarom deze vraag. Wel, bij orange is de mobiele data opgetrokken naar 30GB. Dus als wij 2 abonnementen nemen, gekoppeld aan 1 d

Vraag

• 

Tribe Lounge

7.2K

2

0

0

• Gratis 4G van Orange

Ik ben orange dankbaar voor de gratis mobiele data, maar aangezien ik toch altijd thuis moet zijn maak ik er niet echt gebruik van.

Vraag

• 

Orange Thank You

6K

4

0

• badges

Werken de badges met verschillende niveau's?

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.5K

3

0

Smart data

Ik zou een gsm willen kopen maar als ik de prijs bepaal krijg ik smart data maar ik kan ook een abonnement nemen met mobile data. Wat is smart data of is het gewoon hetzelfde als mobile data?

Vraag

• 

Tribe Lounge

13.5K

2

0

• Goedenavond!

Goedenavond iedereen!

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.7K

1

0

0

Bekijken welke toestellen op je wifi netwerk thuis ingelogd zijn

Hallo, Hoe kan ik dit zien?

Vraag

• 

Tribe Lounge

9.7K

5

0

• Badges

nog 1 badge en ik krijg een cadeau... spannend hé... Ben echt benieuwd hoor... 😁

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.3K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...