Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHey Dank u wel orange voor deze 5gb 4g, net wat ik nodig had tijdens deze quarantaine! Grtjs
Vraag
•
Orange Thank You
3.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hoeveel keer moet je posten alvorens je de tribe genezer badge vast hebt?
Vraag
•
Tribe Lounge
5.3K
5
0
Van de morgen opgestaan en de 2 blauwe lichtjes van de modem staan te flikkeren , waardoor ik geen internet heb.Ik heb alles al geprobeerd maar niks werkt . Is er ergens een storing ?
Vraag
•
Tribe Lounge
4.1K
3
0
Hoera na lange tijd is mijn app geüpdate en ja hoor tribe scout en tribe scout verkenner staat er op... nu nog die van visual voicemail en weer een doel bereikt ;-).... keep safe everyone en nog veel tribe plezier
Vraag
•
Tribe Lounge
3.3K
3
0
Hallo, Ik heb op 30 april 2020 de Iphone 11 met abonnement besteld en betaald via Orange. De levertijd voor de simkaart zou 2 werkdagen bedragen. Nadien, na activatie, zou de iphone opgestuurd worden. Ik heb op heden nog geen enkel bericht gekregen van Orange, enkel een bevestigingse-mail van mijn b
Vraag
•
Tribe Lounge
6.1K
4
0
Ugh beste Tribers ! De shops zijn opnieuw open ! Hygiënische maatregelen en social distancing zijn sowieso van toepassing in deze moeilijke tijden. Bezoek gerust een van onze shops om commercieel advies te krijgen, onze medewerkers kunnen je toestellen ook naar de herstellingsdienst sturen indien no
Vraag
•
Tribe Lounge
3.5K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties