annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk

Topic gestart op: 19-05-24 10h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Sannekevh
Gewaardeerd verkenner

Geen netwerk

OPGELOST

Sinds gisteren brandt geen enkel lampje nog op mijn modem. Kabels zitten goed en knopje staat op ON. Deze week op 16/05  hebben ze werken "optimalisatie netwerk" gedaan. Op 18/05 SMS gekregen dat werken waren afgelopen. Sindsdien geen WiFi meer. Kabels even uitgetrokken en knopje al eens af en terug aan gezet. Niks helpt 🤷‍♀️

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Sannekevh  goedemiddag, dat is niet fijn.

Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?

of doe een berichtje via FB-Massenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette_0-1715110185645.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Sannekevh  goedemiddag, dat is niet fijn.

Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?

of doe een berichtje via FB-Massenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette_0-1715110185645.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Sannekevh
Gewaardeerd verkenner

Technieker is langsgeweest. Modem kapot en vervangen.

Josette
Wijze
Wijze

@Sannekevh goedemorgen,

bedankt om ons dat te laten weten, veel plezier verder.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen