Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-18 00h59
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.
Als ik de app installeer krijg ik steeds
Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.
Kan iemand helpen?
(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey San77,
Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:
Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?
Groetjes dennis
Kijk ook hier eens
De dual simfunctie is vermoedelijk te boosdoener.
Ofwel wissel je de sims van plaats maar let dan wel op de instellingen, als je bvb data van mviking en tel van orange ingesteld hebt.
Hoi San,
Ik zie linksboven My Orange staan: Orange en Mobile Vikings. Misschien dat de app connectie probeert te maken via Mobile Vikings ipv via Orange. Ik zou eens proberen om de app opnieuw te verwijderen, effe de simkaart van Mobile Vikings uit te schakelen, en dan de app opnieuw te installeren. Misschien dat die het dan wel goed doet.
Groetjes,
Anita
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |