- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
My orange app werkt niet
Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.
Als ik de app installeer krijg ik steeds
Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.
Kan iemand helpen?
(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey San77,
Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:
- Verwijder de OrangeApp volledig;
- Schakel WiFi uit;
- Zorg dat mobiel internet op je toestel aanstaat; (haal desnoods sim van mobile vikings eruit om zeker te zijn dat je op het netwerk zit van Orange)
- Dowload de OrangeApp opnieuw via je mobiel netwerk;
- Eenmaal gedowload en geinstalleerd, open de app terwijl mobiel internet aanstaat.
Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?
Groetjes dennis
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Kijk ook hier eens
De dual simfunctie is vermoedelijk te boosdoener.
Ofwel wissel je de sims van plaats maar let dan wel op de instellingen, als je bvb data van mviking en tel van orange ingesteld hebt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi San,
Ik zie linksboven My Orange staan: Orange en Mobile Vikings. Misschien dat de app connectie probeert te maken via Mobile Vikings ipv via Orange. Ik zou eens proberen om de app opnieuw te verwijderen, effe de simkaart van Mobile Vikings uit te schakelen, en dan de app opnieuw te installeren. Misschien dat die het dan wel goed doet.
Groetjes,
Anita