annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-mailadres wijzigen in "mijn klantenzone"

Topic gestart op: 01-03-21 17h08

Antwoorden: 10 antwoorden

Ben21
Gewaardeerd verkenner

E-mailadres wijzigen in "mijn klantenzone"

Ik ben nieuw op het forum hier, dus goeiemiddag allemaal.

De anomalie waar deze post over gaat is mijn onlangs gewijzigde e-mailadres waarmee ik inlog op “mijn klantenzone”.

Niettegenstaande die wijziging perfect gelukt is (ik kan zonder problemen inloggen met het nieuw geregistreerde e-mailadres) word ik met het probleem geconfronteerd dat ik, eens ik ingelogd ben, mijn oude e-mailadres niet kan wijzigen in de tab profiel.

Als ik daar op “bewerken” klik en mijn nieuwe e-mailadres invoer krijg ik steeds volgende foutmelding: “We kunnen je aanvraag niet behandelen. Probeer het later opnieuw.”

Dit is een probleem dat zich al lange tijd manifesteert en blijkbaar niet op te lossen is door de helpdesk die ik daar reeds enkele keren voor gecontacteerd heb.

Mijn account werd tot tweemaal toe door hen verwijderd, doch steeds verschijnen bij het aanmaken van een nieuwe account de oude gegevens inclusief het foutieve e-mailadres.

Aangezien ik nu wil overstappen van een herlaadkaart naar een GO-abonnement vind ik het wel belangrijk dat Orange over correcte gegevens beschikt van me zodat er nooit discussie kan ontstaan over een al dan niet verstuurde of ontvangen e-mail.

Is er hier iemand die reeds met zo een probleem geconfronteerd werd en zo ja, wat bracht de oplossing?

Dat ik daarvoor naar Tribe moet schrijven vind ik wel een beetje jammer eigenlijk, volgens mij moet een helpdesk dit kunnen oplossen zonder meer. Maar neen, ondanks de goeie wil van die mensen daar raakt dit maar niet opgelost.

Is er naast de helpdesk of dit forum nog iets of iemand die dit in orde kan brengen voor me?

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Ben21
Gewaardeerd verkenner

Ik realiseer me dat ik vergeten ben het verdere verloop van het probleem met mijn e-mailadres te melden.

Geruime tijd terug liep ik dus binnen in een Orangeshop, maar helaas, men kon me daar helemaal niet helpen.

Een paar dagen later heb ik nogmaals telefonisch de helpdesk van Orange gecontacteerd waar ik het antwoord kreeg dat ik geduld moest hebben.

De persoon die ik aan de lijn had vond het blijkbaar zelf vervelend dat hij me met dit kluitje in het riet moest sturen.

Nou ja, geduld heb ik dus duidelijk gehad, meer dan genoeg zelfs.

Ik heb het nu dus wel helemaal gehad met Orange en eigenlijk vind ik het heel jammer dat dit zo moet lopen.

Ik ben mijn belkrediet aan het opgebruiken en van zodra dit op nul staat stap ik over naar een andere provider waar men hopelijk respectvoller met de klant omgaat.

Einde verhaal.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh  @Ben21 , 

Dat klinkt niet echt als een positieve ervaring..

Heb je al contact gehad met ons Webcare-team per Facebook of Twitter voor ondersteuning ?

Totem's groetjes,

Totem

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ben21 Ik zou toch eens om @Totem of @patrick2 te contacteren een e-mailadres wijzigen misschien kan hij je daarbij helpen .Probeer maar eens super vriendelijke kerels .Doe me een plezier voor je drastische stappen zet aub .Zal je meteen antwoorden .Dank u .
Fijne avond .

groetjes Tinneke2 

0 pluimen
Ben21
Gewaardeerd verkenner

Voor het eerst, en ondanks een enorm positieve ingesteldheid van mij naar Orange toe, begin ik nu toch wel te twijfelen aan de deskundigheid van het technisch personeel.

De mij steeds maar meer enerverende “e-mailadresfout” geraakt dus maar niet opgelost.

Omdat het na het laatste contact dat ik met hen had, van langs de kant van Orange toch heel erg stil bleef heb ik vorige week 19/03 (op aanraden van @Tinneke2) de helpdesk dan toch nog maar eens gecontacteerd.

Supervriendelijke man aan de lijn, labelde het probleem zelfs met “hoogste prioriteit”.

Helaas, een week later blijkt dat dat label niets anders opgebracht heeft dan een oorverdovende stilte.

Komaan zeg! Een e-mailadres wijzigen! En dat lukt niet?! Vertel dat maar eens even aan iemand die een beetje kennis heeft aangaande databases!

Sorry Orange, maar dit dreigt hier voor eeuwig aan te slepen heb ik de indruk.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen